Avatar billede afterglow.dk Nybegynder
03. februar 2006 - 21:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linksys WRT54GP2 mister forbindelse til nettet

Jeg har lige købt og installeret en Linksys WRT54GP2.

Efterfølgende har jeg fået det problem at den mister forbindelsen til nettet i 10-15 sec hvert 10. min.

Jeg har tjekket linksys.com men der er ikke nogen firmware opdatering.

En pudsig ting er at jeg for et par år siden boede et sted hvor vi skulle dele en tdc forbindelse trådløst og der fulgte også en linksys router med og jeg mindes at have samme problem!
Avatar billede bouggi Nybegynder
03. februar 2006 - 21:57 #1
nu skal jeg ikke ligefrem gøre mig til ekspert, men mindes at da vi kørte over PPPoe skulle vi hakke et flueben eller prik af i et felt " Keep alive"
men dette er self kun på tale hvis der forbindes via PPPoe
og kan så lige tilføje at du er ikke den eneste med probs på lige den router
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 12:11 #2
Har selv en WRT54G og den mister aldrig forbindelsen!!!
Det er den model der i dag hedder WRT54GL og kan opdateres med ikke linksys firmware.
Avatar billede afterglow.dk Nybegynder
16. februar 2006 - 22:07 #3
Linksys tilbyder åbenbart ikke support på den model da den i de fleste andre lande kun sælges via ip telefonudbydere, så den røg tilbage til forhandleren.