Avatar billede sn2002 Nybegynder
03. februar 2006 - 15:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

e-mail nyhedsbrev med html

Jeg vil gerne sende et nyhedsbrev i html ud til brugerne af min hjemmeside. Hvordan gør man det?

Nyhedsbrevet vil sikkert komme til at indeholde de gængse html-tags (tables, textformateringer såsom fed, kursiv, forskellige farver osv) - og muligvis et enkelt lille billede eller to.

Nyhedsbrevet vil blive udsendt som normal mail - sikkert via bcc.

Er der nogen, der kan give eller henvise til en tutorial omkring dette)

Spørg endelig, hvis I skal have mere info!

På forhånd tak,
stig
Avatar billede sn2002 Nybegynder
04. februar 2006 - 14:04 #1
ingen der kan hjælpe?
Avatar billede sn2002 Nybegynder
09. februar 2006 - 09:53 #2
slet ingen der har feedback til spørgsmålet?
Avatar billede espersen Novice
09. februar 2006 - 09:59 #3
Avatar billede espersen Novice
09. februar 2006 - 10:03 #4
Avatar billede sn2002 Nybegynder
10. februar 2006 - 09:41 #5
Tak for respons, espersen!

Den mailinglist i dit svar, er det meningen, at man skal pre-designe sin nyhedsmail i html, og så uploade designet til mailinglist-'programmet'?
Avatar billede espersen Novice
10. februar 2006 - 09:51 #6
det kan du godt - prøv demo'en; http://www.notonebit.com/demo/sml/
hvor du nok bedst får en idé om det ved at benytte "Load A Template" lige under Send Message. Det er et ok eksempel med billeder osv.
Avatar billede espersen Novice
10. februar 2006 - 09:53 #7
eller rettere uploade til eget website, hvor du kan lægge billeder, logoer mv. der skal være i nyhedsbrevet.
Avatar billede espersen Novice
20. februar 2006 - 13:27 #8
fået det til at virke ?
Avatar billede sn2002 Nybegynder
20. februar 2006 - 14:05 #9
Undskyld ventetiden!

Strømforsyningen til min arbejdscomputer er brændt sammen, så jeg går i disse dage og venter på en ny - al data omkring min hjemmeside er på den computer :-/...
Du får pointene og så kan det være jeg lige vender tilbage, når computeren er oppe at køre igen.

Tak for hjælpen