Avatar billede ckra Nybegynder
03. februar 2006 - 13:21 Der er 5 kommentarer

Hvordan bruger jeg XPath i flash

Hej eksperter,

Jeg sidder og koder min hjemmeside i ren flash, og nu er jeg kommet til det punkt, hvor jeg gerne vil have min tekst ind, men jeg ved ikke helt hvordan.

En løsning giver points, og gerne et vedhæftede .fla fil, hvor jeg måske kan lure metoden af.
Avatar billede mpless Nybegynder
03. februar 2006 - 22:26 #1
Hvad vil du vide?
Har du hentet XPath class fra xfactor eller vil du bruge den (begrænsede) indbyggede xpath funktionalitet?
Avatar billede ckra Nybegynder
03. februar 2006 - 23:05 #2
Har hentet en XPath class fra et andet site, men fik at vide det var det rigtige, men jeg ville egentlig gerne vide hvordan jeg fik teksten til at fungere dynamisk osv. :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. februar 2006 - 09:26 #3
Avatar billede pulento Nybegynder
13. februar 2006 - 09:55 #4
Er det ik lidt nemmere at lade din tekst ligge i en txt-fil med html format og glemme alt om XML og X-Path... så skal du kun holde styr på en fil, nemlig txt-filen.

Pulento
Avatar billede ckra Nybegynder
13. februar 2006 - 16:14 #5
Nu er vil jeg gerne ha' mit xml tekst skal kunne loades med mit php, men txt er alt for langsom om at loade.. :/