Avatar billede selmann Nybegynder
03. februar 2006 - 00:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Web Photo Album Ændring af baggrundsfarve

Jeg benytter det indbyggede Web Photo Album Creator i DW, hvor DW laver en side for hvert billed..........

Findes der en måde så man på forhånd kan indikere at baggrundsfarverne på siderne i albummet skal være f.eks. sorte ?

Alternativt findes der et script / batch eller lign. som kan konvertere den hvide baggrundsfarve i et snuptag ?
Avatar billede miss-g Seniormester
03. februar 2006 - 15:52 #1
Du kan hente en anden version af web photo album creator her:
http://www.macromedia.com/cfusion/exchange/index.cfm?view=sn120#loc=en_us&view=sn105&viewName=Exchange%20Search

Den har den ekstra funktion at du kan vælge en template som den skal bruge til dit album...

Ellers er den hurtigste måde, nok at bruge css, og sætte på de forskellige sider...
Avatar billede selmann Nybegynder
03. februar 2006 - 21:39 #2
Sorry, men der er ikke noget i linket ......
Hvad hedder den version du tænker på - så må jeg søge lidt derinde
Avatar billede miss-g Seniormester
03. februar 2006 - 22:05 #3
Nej det kan jeg godt se.

Nå, men søg på "photo album"

Et stykke nede på siden dukker følgende op:
Web photo album 2.2 for Dreamweaver 8 and MX 2004

og

Web photo album 2.1 for Dreamweaver MX

Der findes også en del andre, men de koster penge
Avatar billede selmann Nybegynder
03. februar 2006 - 22:07 #4
Takker