Avatar billede softice06 Nybegynder
03. februar 2006 - 00:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bnc trust

I would like to request for a trust, and my hostmaster tells me that my generic IPS is a permanent adress. so that´s why i cannot understand why you cant give me a trust??

Generic hostnames (port60.ds1-arve.adsl.cybercity.dk) are not allowed for long term trusts. See http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=128&f=132#132 for more information
Avatar billede Six Nybegynder
03. februar 2006 - 00:20 #1
I think the problem is that your hostname isn't permanent wich means that your hostname will change from time to time... but if you could get an dns provider to point at your IP adress. eg. myname.mydomain.com would point at your IP, it would be possible to get trust for your BNC. and i know that cybercity has nongeneric IP adresses for their customers.

Hope this will help you. :D
Avatar billede softice06 Nybegynder
04. februar 2006 - 01:26 #2
Bega TAK
Avatar billede softice06 Nybegynder
04. februar 2006 - 01:26 #3
mega tak
Avatar billede Six Nybegynder
04. februar 2006 - 01:27 #4
Ingen problem :D
Avatar billede softice06 Nybegynder
04. februar 2006 - 01:57 #5
SLUT
Avatar billede Six Nybegynder
04. februar 2006 - 01:59 #6
Du skal lige acceptere mit svar, hvis du da kunne bruge det. Og så er spørgsmålet slut :D

Du acceptere ved at markere mit navn i boksen til venstre for den boks hvor du skriver, og trykker accepter.