Avatar billede 3paf Nybegynder
02. februar 2006 - 09:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opløsning på skærm til bærbar Fujisum Siemens Lifebook s4210

Hvis jeg sætter opløsninger højere end 800x600 fylder billedet mere end skærmen. Jeg har opdateret skærmdriver men det hjælper ikke. Kører Win98SE.
Det er sikkert banalt men opløsningen har tidligere været meget højere.!!
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. februar 2006 - 10:12 #1
Gå i enhedshåndtering - fjern skærm og skærmkort, genstart systemet og prøv igen.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. februar 2006 - 10:31 #2
Hvis det er en ældre maskine kan 800*600 være maks opløsning den kan håndtere!
Avatar billede 3paf Nybegynder
02. februar 2006 - 10:56 #3
Jeh har prøvet at fjerne skærm og skærmkort- giver ingen ændring. Maskinen skulle kunne klare en højere opløsning.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. februar 2006 - 11:15 #4
Kan desværre ikke finde noget dokumentation på den, der nævner opløsningen.
Avatar billede bulbous Nybegynder
02. februar 2006 - 13:28 #5
har du prøvet Fujitsu's hjemmeside? De plejer at have driver pakker for deres computere.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. februar 2006 - 13:50 #6
Tror manskine er forgammel, jeg kunne i hvertfald ikke finde noget på f-s.dk
Avatar billede 3paf Nybegynder
04. februar 2006 - 17:23 #7
James har ret- den er kun på 800x600. Send det som svar så får du pointene- hvis jeg kan finde ud af det- det lykkes ikke altid
Tak for hjælpen
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 18:48 #8
Du får et svar her.

Er lidt ked af at have ret. Det er garanteret en god maskine.