Avatar billede itonly Nybegynder
01. februar 2006 - 23:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg ikke se den flash jeg uploader?

Jeg synes ikke jeg gør noget anderledes end jeg plejer? Eksportere skidtet og propper den ind på siden via. dreamwever!? Hvad sker der mon?

VH J
Avatar billede itonly Nybegynder
01. februar 2006 - 23:11 #1
www.vibeholms.dk/testtest.html

(sku være der hvor den røde ramme er?)
Avatar billede itonly Nybegynder
01. februar 2006 - 23:14 #2
Ai hvor underligt... nu er den der!? Men problemet er så heller ikke på min side faktisk, men noget jeg laver for nogle andre. Kan det have noget med deres serveropsætning at gøre eller noget i den retning?!
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. februar 2006 - 23:24 #3
Det kan være så simpelt at din Internet Cache er meget fuld, hvorfor din IE opfører sig underligt

I IE gør du følgende:

I finktioner - internetindstillinger - selt filer og slet cookies

Herefter genstarter du og nu skulle det kører
Avatar billede itonly Nybegynder
01. februar 2006 - 23:52 #4
Nej det er ikke det, for det er jo ikke kun her - det er på alle maskiner at flashen - lige på den server hvor det uploades til - at den ikke kan vises fra!? Når jeg uploader filen til egen maskine er der ingen problemer...
Avatar billede stinkfoot Nybegynder
02. februar 2006 - 05:51 #5
flash8 som du "publishede" og derefter editerede i DW ???
(har haft samme problem men kun med F8)

eller eksporterede du kun og embeddede selv i DW?
Avatar billede itonly Nybegynder
04. februar 2006 - 00:13 #6
Det viste sig at være en server "fejl" - den overrulede simpelthen alt hvad der hed flash m.m. - men det er ændret så nu kører det så jeg nupper lige mine points igen :) Men tak for Jeres tid...

/J