Avatar billede ff Nybegynder
01. februar 2006 - 19:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gæstebog blir fyldt med link til diverse hjemmmesider

Det er en gæstebog, hvor det som blir skrevet blir gemt i en ACCESS database.

Den har fungeret fint i ca. to år, men den sidste måned er der blevet pastet en masse link til diverse hjemmesider.
For mig ku det se ud som om det ikke blir gjort manuelt.
Jeg forstiller mig, at det er et program, som surfer for at finde evt. gæstebøger at skrive i. Men det er bare gæt.
Ku jeg få en vurdering og om man evt. kan lave noget for at undgå dette ?
Avatar billede 2c Nybegynder
01. februar 2006 - 20:00 #1
Avatar billede ff Nybegynder
07. februar 2006 - 18:12 #2
takker