Avatar billede netmesias Nybegynder
01. februar 2006 - 14:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Connecte til mysql fra Dream weaver

Jeg vil gerne have hjælp til hvorledes jeg connecter til min mysql database hos b-one gennem min dreamweaver..

Jeg kender til at gå ind i database paletten og trykke på + tegnet, klikke på mysql... så kommer felterne jeg har problemer med...

Connection name..  hvad skal der stå her ??
Mysql server..    hvad skal der stå her ??
User name..      her har jeg skrevet gdsr_dk
Pass            her har jeg skrevet mysql databasen password..
Database        hvad skal jeg skrive her...

Jeg har prøvet med "gdsr" "lokalhost" gdsr_dk" "mit_password" "gdsr_dk"

når jeg så klikker test får jeg denne advarsel "accees denied for this user........"

Er der nogen der kan hjælpe mig
100 point på spil
Avatar billede miss-g Seniormester
01. februar 2006 - 16:01 #1
Alle de der ting bør B-one vil kunne svare på. Og så er det muligt at de skal give dig adgang ved at du oplyser dit IP nr. til dem.

Tal med dem om det.
Avatar billede jpj3 Nybegynder
12. februar 2006 - 21:10 #2
Connection name..  Det navn du giver den, fx. Nyheder.
Mysql server..    Navnet på serveren databasen ligger på. Fx. mydb1.B-one.dk
User name..        Brugernavn til serveren
Pass..            Password til den server du har siden liggende på
Database..        Navnet på den database du skal bruge fx. Nyheder
Avatar billede netmesias Nybegynder
15. februar 2006 - 12:36 #3
jeg har selv fundet ud af det
Avatar billede jpj3 Nybegynder
15. februar 2006 - 16:44 #4
Hvad var løsningen??
Avatar billede netmesias Nybegynder
21. september 2006 - 11:33 #5
Jeg har droppet dreamweaver