Avatar billede peterk Nybegynder
01. februar 2006 - 11:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man have kode på adgang til en mappe med filer ?

Vi sidder i netværk, og alle henter dokumenter på samme server. Kan man oprette adgangskoder på enkelt mapper så de ikke kan åbnes af alle ?
Avatar billede mirakulix Nybegynder
01. februar 2006 - 11:46 #1
Hvis netværket er opbygget som et domain, kan du specificere hvilke brugere der har adgang til de enkelte mapper, og efter som at det som grund regel er påkrævet at havde login i et domain, så ja.

Hvis netværket er en brugergruppe mener jeg ikke man kan lave sådanne regler på de delte mapper.
Avatar billede peterk Nybegynder
01. februar 2006 - 11:55 #2
Vi er en brugergruppe, uden password til de enkelte maskiner. Så denne mulighed er vist lukket
Avatar billede peterk Nybegynder
03. februar 2008 - 11:34 #3
Spm. lukkes