Avatar billede kksr-csr Nybegynder
31. januar 2006 - 20:48 Der er 2 kommentarer

Bærbar kan ikke logge på msn 7.5

Hej Eksperten.
Jeg har købt en bærbar Acer for 1 måneds tid siden, jeg har afstalleret messenger 4.7, og hentet msn 7.5, mit problem er at jeg ikke kan logge på 7.5. Hver gang jeg forsøger at skrive mit brugernavn, går pc'en i stå, og først efter et par minutter kommer det intastede frem. Hvis jeg før skrevet det hele incl mit password får jeg denne besked " Det lykkedes ikke at logge på MSN messenger, fordi tjenesten midlertidigt ikke er tilgængelig. Prøv igen senere. 80400111" Hvis jeg logger på umiddelbart samtidig på min stationærer er der intet problem med at komme på. Er der et bud på hvorfor det jun er på den bærbare jeg har problemer? Inden jeg fjernede messenger 4.7 var kunne jeg godt logge på!
Avatar billede nva Praktikant
01. februar 2006 - 08:43 #1
Prøv at kigge i denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/669710
Avatar billede nva Praktikant
03. februar 2006 - 08:14 #2
Response?