Avatar billede netmesias Nybegynder
31. januar 2006 - 19:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vise database ting på dreamweaver HP

Hej jeg er ny med Dreamweaver og har slavisk fulgt en bog i hvorledes man opretter HP´er i DW, det køre fint og jeg har oprettet mysql database og tabeller...

Mit problem er at jeg ikke kan få vist database indholdet på min HP,Jeg har lavet de binding jeg skal tror jeg, men de vil ikke vises i HP´en, jeg har lavet en web side med formular til at ændre eller ligge flere info ind i databasen, og det virker fint...

Hvad kan jeg have gjort forkert..
Avatar billede miss-g Seniormester
31. januar 2006 - 23:10 #1
Gad vide om det er den samme bog som jeg er i gang med. Hedder den "Lav dit eget CMS med Dreamweaver, PHP og MySQL"?

Jeg kan forestille mig at stien er forkert..., men det er også nyt for mig.
Avatar billede netmesias Nybegynder
01. februar 2006 - 13:26 #2
ja det er den bog.....  jeg har delvist fundet svaret herinde i et af de andre svar..
Avatar billede t-hviid Nybegynder
02. februar 2006 - 22:53 #3
Når du opretter forbindelsen til DB kan du så se den ved at klikke på test?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
08. februar 2006 - 07:01 #4
Nogen fejlbeskeder?
Avatar billede netmesias Nybegynder
21. september 2006 - 11:34 #5
Sorry guys....  jeg opgav squ...