Avatar billede fluii Nybegynder
31. januar 2006 - 14:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Navn til firma

Jeg står og mangler et navn til et nyt firma, som forhandler serviceydelser til firmaer indenfor økonomisystemet Concorde C5 og XAL

Det må gerne være engelsk, men det er ikke et krav.
Avatar billede cybermike Nybegynder
31. januar 2006 - 19:07 #1
Xolutions , CXPro, BusiSoft , BS Solutions (Business Software)

Personligt kan jeg godt lide Xolutions , Det fortæller ikke meget om hvad firmaet laver ud over at det har "lånt" x'et fra Xal :)

Hvis du gerne vil udtrykke noget specifikt med dit navn så skriv lige lidt om det.

  Mvh
Mikkel Christensen
..Som studerer markedsføring
Avatar billede fluii Nybegynder
31. januar 2006 - 19:25 #2
tak for buddene...

De er 3 mand som starter op, og der er derfor ikke lavet en specifik strategi...

Men de ønsker selvfølgelig at udtrykke seriøsitet og professionelitet...

De har selv tænkt på TrioC eller TrioConcepts, men syntes ikke nødvendig vis at man skal  køre på at de er 3...