Avatar billede freegeg Nybegynder
31. januar 2006 - 13:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

World of Warcraft 3D viewer

Jeg har kigget lidt efter en World of Warcraft 3D animation/player viewer, siden jeg skal lave en side for en clan/guild, eller hvad de kalder sig...
Jeg syntes det kunne være meget flot, vis jeg kunne udtrække nogen spiller fotos fra spillet af, jeg har  prøvet ved at tage in-game screenshots, men behandlings arbejdet tage for langt tid, da jeg skal til at fjerne baggrunden.. findes der sådan en View/editor?
Avatar billede decko Nybegynder
26. marts 2006 - 13:37 #1
Jep, det findes lige her: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=134233
En ven der spiller WoW siger du skal proeve at finde gamemasters island.(ligger vest for nightelf traeet)
Avatar billede freegeg Nybegynder
31. marts 2006 - 23:56 #2
mange tak :)