Avatar billede 3paf Nybegynder
31. januar 2006 - 11:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Firmware opdatering på Belkn router gået galt

Hej
Jeg har en Belkin access point router F5D7230-4. I forbindelse med opdatering af firmware via web-browseren på routeren, sluttede opdateringen med en fejlkode 5. Nu kan jeg ikke komme i kontakt med router. Jeg har prøvet at downloade firmware til pc og prøvet noget FTP men det gik ikke godt. Jeg har prøvet at resette router på flere måder, med strøm på og under opstart. Har også talt med Belkin men de er ikke kommet nærmere med en løsning. Er den lige til at skrotte??
Avatar billede levithan Nybegynder
31. januar 2006 - 11:24 #1
har du prøvet at slukke for den og resætte skittet?
Avatar billede levithan Nybegynder
31. januar 2006 - 11:25 #2
undskyld læse ikke lige det hele du skrev. Kan du telnette til den
Avatar billede levithan Nybegynder
31. januar 2006 - 11:26 #3
og kan du tilgå routeren via alm netkabel og ikke trådløst eller omvendt
Avatar billede 3paf Nybegynder
31. januar 2006 - 11:47 #4
Jeg kan slet ikke kontakte den. ER sat op med netkabel. Både powerlampe og andre lamper blinker hele tiden.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. januar 2006 - 11:53 #5
hvad hedder den firmware du har opdateret med?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. januar 2006 - 11:56 #6
Spørg lige Belkin: http://www.belkin.com/support/emailsupport.asp?pge=sea

Smid deres svar her ind.

Mit gæt er at den er Bricked, dørstopper, død.
Avatar billede 3paf Nybegynder
01. februar 2006 - 11:03 #7
Talt tlf. med Belkin support. Da han hørte at reset ikke hjalp og lampen blinker var bedste råd i aflevere router til forhandler. Men jeg kan ikke finde garanti-kvitteringen!
Jeg har endnu ikke hørt via mali fra Belkin support- rejste spm. i fredags.
Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig. Er det ikke noget med at man kan sende den downloadede *.bin fil via FTP til routeren?
Avatar billede 3paf Nybegynder
03. februar 2006 - 23:36 #8
Jeg har opgivet. Leverede den tilbage og købte en Sitecom i stedet.
Avatar billede 3paf Nybegynder
06. februar 2006 - 16:43 #9
lukket