Avatar billede tismissen Nybegynder
30. januar 2006 - 23:12 Der er 5 kommentarer

tilladelse af cookies!?

Hej, jeg har indtil i dag ikke haft noget problem med cookies på min computer. Men pludselig kommer følgende meddelelse op, når jeg prøver at logge på en hjemmeside fra skolen: "Din browser er ikke sat op til at acceptere cookies!"

Jeg har ændret op og ned under funktioner -> indstillinger -> beskyttelse af personlige indstillinger, jeg har endda sat sikkerhedsinstillingerne ned til minimum, hvor alle cookies er accepteret, men lige lidt hjælper det.

Please hjælp, det er en skole side, og den er lidt vigtig... :D
Avatar billede resten Nybegynder
31. januar 2006 - 09:00 #1
Er det kun på denne ene side eeller er det generalt på alle sider ?
Avatar billede tismissen Nybegynder
31. januar 2006 - 09:08 #2
Jeg har kun oplevet det på den ene side.
Avatar billede resten Nybegynder
31. januar 2006 - 09:13 #3
Må jeg få et link da det kunne være meget sjovt at se om jeg også ville få beskeden.
Avatar billede tismissen Nybegynder
31. januar 2006 - 10:06 #4
Det er på en intranetside via internettet, som kræver at man logger på. Men flere af mine studiekammerater kan godt logge på siden fra deres computer.
Avatar billede tismissen Nybegynder
31. januar 2006 - 14:35 #5
smid et svar resten, så får du nogle point. Har fået det til at virke. Sad og rodede lidt med det og nu virker det, aner ikke hvad det var...