Avatar billede eyyob Nybegynder
30. januar 2006 - 22:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ang grafik driver

Jeg har en Radeon 9250 /9200 . jeg har lige hentet driver  fra
http://www.ati.com/support/driver.html  og installeret den, så da jeg havde genstartet min comp stod der.( Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt.)kan ikke åbne driveren
Avatar billede boxer Nybegynder
30. januar 2006 - 22:35 #1
Gå i enhedshåndtering. Dobbeltklik på dit gf-kort. Vælg fanen driver og vælg annuler driveropdatering. Så kommer du tilbage til den gamle driver.

Eller gå i enhedshåndtering, højreklik på dit gf kort og vælg fjern. Genstart og gf kortet installeres påny.
Opdater evt. med en ældre driver fra arkivet på den side du fandt driveren.
Avatar billede eyyob Nybegynder
30. januar 2006 - 23:18 #2
den skriver stadig at ddet ikke virker .. det der med opdater fatter jeg ikke helt S)
Avatar billede boxer Nybegynder
30. januar 2006 - 23:27 #3
Har du forsøgt begge de ting jeg har foreslået? Du skal IKKE installere den driver du lige har hentet. Det er den der er problemet.

Når du har prøvet begge de ting jeg foreslog gør du følgende:
Gå ind på:
http://www.ati.com/support/driver.html
indtast de oplysninger der er nødvendige for at du kan få lov til at hente en driver.
I menuen til venstre, klikker du på + tegnet ud for RADEON. Her kan du vælge previous drivers and software.
Så kommer du til en side med ældre driverversioner. Og så er det bare at prøve sig frem og finde en der virker.
Avatar billede eyyob Nybegynder
30. januar 2006 - 23:44 #4
jeg har gjort de to ting der r ikek installeret driver på min comp mere. men det der med at indtaste oplysninger kan jeg ikek finde?
Avatar billede eyyob Nybegynder
30. januar 2006 - 23:49 #5
Avatar billede eyyob Nybegynder
30. januar 2006 - 23:50 #6
tror det r den, r ved at installere den. 2sec
Avatar billede eyyob Nybegynder
30. januar 2006 - 23:58 #7
Den virker heller ikke.. ( hvis det er den rigtige jeg har hentet den fyldte ca 8 mb) hva sker der hvis jeg installere det Gamle Omega driver ati?
Avatar billede boxer Nybegynder
31. januar 2006 - 00:20 #8
Du kan godt prøve med en omega driver.

Hvis du kun har hentet display driver, fylder den omkring 10 mb
Avatar billede boxer Nybegynder
31. januar 2006 - 00:21 #9
Spørg bare hvis der er mere - jeg vender tilbage imorgen :o)
Avatar billede eyyob Nybegynder
31. januar 2006 - 17:26 #10
Har fundet det. og det virker godt ;) Tusind tak :)
Avatar billede boxer Nybegynder
31. januar 2006 - 17:27 #11
Velbekomme :o)