Avatar billede cybermike Nybegynder
30. januar 2006 - 21:06 Der er 4 kommentarer

Hjælp til optimering

Hej jeg har længe kodet websider men aldrig rigtigt lavet søgemaskine optimering, jeg har sammen med mit band en site hvor man kan downloade vores musik og som bliver mere og mere et for-sjov site...

Vil høre om nogen vil give en hånd med at lave lidt søgemaskine optimering på siden og få nogle brugere derind?

Vil godt give en kold cola eller lign for det da det udelukkende er hobby, men viser det sig du er god til det du laver vil jeg da helt sikkert bruge dig når jeg selv skal bruge det til "for real projekter" (jeg er selvstændig med egen hostingvirksomhed)

Siden er http://www.kogtiroen.dk

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede cyberjelle Nybegynder
30. januar 2006 - 21:30 #1
Avatar billede cyberjelle Nybegynder
30. januar 2006 - 21:30 #2
Prøv evt. at gå til artiklerne og søg på google
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
31. januar 2006 - 22:46 #3
Hej Mikkel,

Jeg har sendt dig en mail.
Jeg hjælper gerne med optimering.
Avatar billede giang Nybegynder
03. februar 2006 - 11:56 #4
Du kan også tage et kig på http://webmaster.hephey.dk/153/