Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
30. januar 2006 - 19:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Trådløse Hovedtelefoner med Microfon.

Hej eXperter,

Jeg leder efter et par trådløse hovedtelefoner med indbygget microfon.

Jeg har lidt svære ved at finde nogen der har dette.

Jeg har imidlertid fundet et par, men jeg ville gerne kigge på nogle alternativer, og måske høre hvad andre har som de syntes er godt.

Dem jeg har fundet er disse:
http://www.hardware-test.dk/ht/test_show.asp?id=4846

Jeg glæder mig til at læse hvad jeres erfaringer er.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. januar 2006 - 19:04 #1
Tjek Aldi som sælges fra Onsdag i denne uge
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. januar 2006 - 19:04 #2
ups skulle ikke have været et svar sorry
Avatar billede coversdk Nybegynder
30. januar 2006 - 19:06 #3
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2193,CONTENTID=11040
og så en Bluetooth modtager/sender :D
Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
30. januar 2006 - 19:19 #4
Hmm... Det ser ud til at jeg skal bruge en ekstra Bluetooth adaptor hvis jeg vil benytte mikrofonen. Det lyder også som om at der muligvis er for stor forsinkelse på til at det vil være brugbart til spil... Æv.
Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
30. januar 2006 - 19:22 #5
nordicwolf: Jeg er ikke helt med .. Har du et link?

coversdk: Jeg skulle nok have specificeret at det skal være stereo. Og jeg ikke skal bruge det til min mobiltelefon, men min computer. Mest til spil, men også til musik.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. januar 2006 - 19:37 #6
Nej desværre ikke i denne uge, det forsvinder gerne når varen er på vej i butikken ellers plejer der  at være.
Men det er ikke et gamersæt, kun lytte.
Avatar billede coversdk Nybegynder
30. januar 2006 - 19:48 #7
det jeg sendet til dig var også et der kan bruges til computeren :D
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. februar 2006 - 18:34 #8
Har du fundet det du skal bruge.
www.sandberg.dk  var der måske en mulighed
Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
06. februar 2006 - 15:05 #9
nordicwolf: Nej ikke endnu, hvad for et tænker du precist på?
Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
11. maj 2006 - 13:38 #10
Der var ikke lige et svar jeg kunne bruge.