Avatar billede t-m-s Nybegynder
30. januar 2006 - 18:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

På nettet med bærbar via tlf (GPRS)

Hej
men far har lige købt bærbar
Han vil godt på nettet i udlandet via sin mobil
Det kan man med GPRS, right?

Han har en Nokia 5140
Hvilket kabel skal der bruges til det, og hvordan virker det så egentlig?
Avatar billede huset Praktikant
30. januar 2006 - 18:54 #1
Avatar billede huset Praktikant
30. januar 2006 - 18:54 #2
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 18:55 #4
du skal bruge et CA-53 kabel fra nokia samt abb på GPRS og det fungerer rigtig godt, var for ca 3 uger siden i Ålborg (fra sydsjælland) i tog, og sad på nettet hele vejen (hvordan det er i udlandet og til hvilken pris tør jeg dog ikek gætte på, men billigt er det ikke!)
Avatar billede t-m-s Nybegynder
30. januar 2006 - 19:02 #5
Huset-intet--> af det du sendte ga spar på det jeg spurgte om, lukker gerne de tråde der er et brugbart svar i, hvis jeg ikke har fået svar behøver jeg vel ikke at lukke dem.

Screem Brille-->
Skal man bruge noget specielt program til at få det til at virke?
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 19:06 #6
ja du skal hente PC suite fra nokia, og det kunne ikke være nemmere at forbinde til internettet (det er bare at trykke connect)

Udover det vil du kunne tage backup, redigere, uploade spil, billeder, ringetoner (og hente tilbage igen)
Avatar billede t-m-s Nybegynder
31. januar 2006 - 10:37 #7
fantastisk.. jeg får lige købt sådan et kabel, og så vender jeg tilbage om jeg kan få det til at virke :)