Avatar billede ey Nybegynder
30. januar 2006 - 13:40 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Forlænger til skærmkabel

Jeg har købt et hæve/sænke bord. Nu er jeg bare løbet ind i det problem, at mit tower er for stort til at kunne stå i en cpu holder, så derfor kan jeg ikke hæve bordet.

Kan man få en forlænger til ens skærmkabel, så jeg kan hæve bordet, da mit tower står på gulvet?
Avatar billede hmi Nybegynder
30. januar 2006 - 13:44 #2
ja, uden problemer... kig på diverse hjemmesider!
kig evt. her: http://www.shg.dk/produkter/list2.asp?katid=4084
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 13:45 #3
og kig venligst på nogle af dine åbne spørgsmål ;) (ellers gider folk ikke blive ved emd at hjælpe dig) http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=hmi&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 13:46 #4
sorry var forkert vindue var faktisk til hmi
Avatar billede ey Nybegynder
30. januar 2006 - 13:46 #5
Passer de ikke kun til skærme som er under 17 tommer?? Jeg har en 17 tommer fladskærm...
Avatar billede ey Nybegynder
30. januar 2006 - 13:47 #6
Jeg skulle vist have lukket alle min spørgsmål, som du også skriver!
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 13:48 #7
nej det er bare et forlænger kabel, de kan bruges til ALLE monitorer med et 15 polet Dsub stik.
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 13:49 #8
ey det var nu ment til hmi (han har lige oprettet et spørgsmål og fået et svar, men er ikke så god til at lukke spørgsmål :/ )
Avatar billede ey Nybegynder
30. januar 2006 - 13:52 #9
De skriver da noget andet her fx:
http://www.officeit.dk/default.asp?productguid=F2N025-10-GLD&ep=1

Hvis du går helt ned i bunden af siden!!
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 13:56 #10
det skyldes noget andet (og er faktsik noget direkte sludder de skriver ;) ) de de mener er at det kabel kun er velegnet til en maks opløsningn og det så er den standard opløsning en 17" kører med (du vile uden problemer kunen bruge det kabel til en 40" skærm, men billedet vil være sløret pga det dårlige kabel), mit råd er køb et godt tykst kabel, så er RGB lederne ordenligt skærmet og så vil du ikke opleve nogen problemer i nogen opløsninger.
Avatar billede ey Nybegynder
30. januar 2006 - 13:58 #11
Ok, og hvilket mærke skulle det så være at jeg skulle gå efter?
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 13:59 #12
hvor langt skal det være ? så finder jeg et jeg kan stå inde for til dig ;)
Avatar billede ey Nybegynder
30. januar 2006 - 14:00 #13
2 meter skulle være rigeligt.
Avatar billede ey Nybegynder
30. januar 2006 - 21:27 #14
Har du fundet noget??
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 22:09 #15
det der burde være ok http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=24366 , men når du bestiller så spørg om det kan bruges i størrelser op til 2048*1536
Avatar billede ey Nybegynder
30. januar 2006 - 22:38 #16
Har lige sendt dem en mail med spørgsmålet.

Jeg får først sat det nye bord op i weekenden, så først der finder jeg ud af om der er yderligere kabler som er for korte, så jeg venter lige med at lukke dette spørgsmål, for måske kan du hjælpe mig med disse også. Jeg regner med at vende tilbage i løbet af søndagen!!
Avatar billede ey Nybegynder
05. februar 2006 - 17:02 #17
Fik ikke brug for flere stik. Så hermed point til screem brille. Tak for hjælpen!!