Avatar billede petervinding Nybegynder
30. januar 2006 - 11:34 Der er 8 kommentarer

Qtek screencapture

Jeg har en Qtek 8310. Den kører windows mobile 5 som diverse PDA'er men egentlig er det vel en smartphone. Jeg har prøvet at finde diverse screen capture programmer til den og har ikke fundet noget der virker. Er der nogen der kender til et program der virker til den?
Avatar billede ladyhawke Novice
30. januar 2006 - 11:49 #1
Gør det noget hvis det er et program som kan vise skærmbilledet fra qTek'en på PC, så du kan grabbe derfra?
Avatar billede ladyhawke Novice
30. januar 2006 - 11:51 #2
Avatar billede ladyhawke Novice
30. januar 2006 - 12:01 #3
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=74473fd6-1dcc-47aa-ab28-6a2b006edfe9&DisplayLang=en

Her er den officielle side, Remote display er en af applikationerne i PowerToys
Avatar billede petervinding Nybegynder
30. januar 2006 - 13:04 #4
Dette virker desværre kun til Qtek 9090 men ikke til 8310'eren. Er der andre muligheder?
Avatar billede ladyhawke Novice
30. januar 2006 - 13:26 #5
skrev du ikke at din qtek kører win mobile 5? Så burde det virke...

Hvad sker der når du prøver?
Avatar billede petervinding Nybegynder
30. januar 2006 - 13:34 #6
Den siger "The OS or CPU of this device is unknown to this application".
Avatar billede ladyhawke Novice
30. januar 2006 - 13:50 #7
ok, den er nok svær at slippe udenom... Har lige fået tjekket her, samme issue... Ved ikke lige om der findes noget tilsvarende til Mobile 5, beklager
Avatar billede mick Nybegynder
06. april 2006 - 09:34 #8
Jeg ved ikke om du fortsat er på jagt efter et screen capture program til WM5, men Pocket Remote Controller virker på bl.a. Qtek9100: http://www.soti.net/default.asp?Cmd=Products&SubCmd=PCPro