Avatar billede x-pander Nybegynder
29. januar 2006 - 23:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor er alle skærmene?

Hej

Jeg sidder ved en anden comp lige nu, da min skærm er brændt af, nærmest med et suk. Den sukkede og slukkede...

Så skyndte jeg mig ind på edbpriser for fem minutter siden, for at lede efter en ny skærm. Til min store overraskelse er der ingen skærme derinde mere!?

Hvor er 19"'erne henne af? LG Electronics lavede engang nogle rigtig fede skærme. De havde fladt flad front og kunne klare 1600x1200 @ 100Hz. Jeg kan ikke huske hvad de kostede, men det var under 2.000 spir.

Hjælp mig lige, det er alt for mærkeligt det her.
Avatar billede x-pander Nybegynder
30. januar 2006 - 00:16 #3
Jamen tak, kan ellers godt finde ud af at bruge edbpriser, det har jeg skrevet.

Desuden er de allesammen fladskærme.
Avatar billede levithan Nybegynder
30. januar 2006 - 07:30 #4
du skriver "Så skyndte jeg mig ind på edbpriser for fem minutter siden, for at lede efter en ny skærm. Til min store overraskelse er der ingen skærme derinde mere!?"'

Dette opfatter jeg kun som at du ikke kan finde skærme sektionen "der ingen skærme derinde mere". Jeg har ingen kendskab til dit edb niveau om du kunne finde uf af edbpriser eller ej.
Avatar billede x-pander Nybegynder
30. januar 2006 - 08:19 #5
Jamen edbpriser kender alle.

Jeg skal under ingen omstændigheder eje en CRT skærm så. Efter de kriterier er det umuligt at finde en skærm. Det er for langt ude. Så skal man helt til Sverige for at hente en skærm.
Avatar billede x-pander Nybegynder
30. januar 2006 - 12:43 #6
Æv... Håber de har en nede i byen.