Avatar billede mark100 Nybegynder
29. januar 2006 - 20:17 Der er 12 kommentarer

Køb af webhotel m. domæne

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at købe et webhotel med domæne navn.
Så jeg ville godt høre hvad i kan anbefale :)
Den der finder stedet jeg vælger får point.

Krav:
-Webhotel
PHP + MySql
Minimum 250MB serverplads
Ingen Ads/Reklamer
Trafik, Mindst 1GB (Helst Fri)
-Domæne
.com .net eller .org

Hilsen Mark Johansen.
Avatar billede rowl Nybegynder
29. januar 2006 - 20:21 #1
Avatar billede kij1 Nybegynder
29. januar 2006 - 20:22 #2
Prøv

http://www.proff-hosting.dk

Mvh Kell

ps: indehaver af proff-hosting.dk
Avatar billede ttopholm Nybegynder
29. januar 2006 - 20:27 #3
www.yanet.dk
www.acommma.dk
www.device.dk
www.scannet.dk
www.wannafind.dk

Kan ikke anbefale b-one, hvis du søger herinde kan du finde en masse vrøvl med dem..
Avatar billede jakand Nybegynder
29. januar 2006 - 20:30 #4
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. januar 2006 - 20:34 #5
Hvis du som privatperson vil have mindst bøvl, så vælg et webhotel, hvor abonnementet ikke fortsætter automatisk, hvis du fx glemmer at opsige det 3 måneder før udløb. Der er mange webhoteller der har regler med de 3 måneder, og som mener det alvorligt.

Men der findes også de andre. Man får emails i god tid inden udløb, og betaler man ikke for et nyt år, så lukkes webhotellet. Ingen regninger, ingen inkasso, ingen bøvl.

Eet eksempel er www.unoeuro.com
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. januar 2006 - 20:39 #6
www.surftown.dk, dem er jeg fuldt ud tilfreds med og de lever op til alle dine krav i deres standart produkt til 9 kr/måned. + domæne.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. januar 2006 - 20:42 #7
Og surftown er så ikke een af dem jeg vil anbefale jfr mit indlæg. Citat fra deres betingelser "...vil der ske tillæg af et rykkergebyr på kr. 100,00 pr. rykkerskrivelse"  Den slags *burde* ikke være nødvendigt ved lige netop en ydelse som et webhotel.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. januar 2006 - 20:44 #8
erikjacobsen>> De fleste firmaer har et rykkergebyr, det er bare de færeste der reklamere med det!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. januar 2006 - 20:48 #9
Jah, og så er der de gode webhostingfirmaer, der ikke har rykkergebyr. Og der kommer flere der opdager at webhoteller kan (og bør) sælges uden at genere kunderne ;)
Avatar billede whee Nybegynder
29. januar 2006 - 23:03 #10
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. januar 2006 - 23:16 #11
Elitehost: "Hvis opsigelsen ikke er sket 3 måneder før næstkommende abonnementsperiode, er kunden forpligtiget til at betale for en fuld ny abonnementsperiode."

Ikke fordi det er eneste kriterium, men når der nu findes andre ...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. januar 2006 - 06:58 #12
erikjacobsen>> Jer er for såvidt ikke uenig med dig. Men jeg tilstræber at betale mine regninger til tiden og det håber jeg at de fleste gør. Hvorfor et rykkergebyr er uden betydning for valget af webhotel.