Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. april 2001 - 01:08 Der er 22 kommentarer og
5 løsninger

www.theroom.dk

hejsa alle
ville bare have lidt ris og ros ang min side på
www.theroom.dk

Siden er en ny hjemmeside host her i dk, den er ikke helt færdige, men det meste er på plads..

Hvad syntes i, mangler der noget osv

+ hvad vil i gøre for at få flere besøgende til sådan en service...

Har ikke mere end en 20-30 brugere for tiden

Hvilke søgemaskiner er gode at have sit link i osv

håber på nogle gode svar..:-)

hilsen wil
Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. april 2001 - 01:18 #1
Den er blevet MEGET federe siden sidst..måske lidt for grå, men det er skatisk alt!

/MN
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. april 2001 - 01:22 #2
hvad syntes du der mangler nemo??
Hvad skal der være på sådan en side

for tiden understytter jeg
html:-)
postkasser( alle dem man vil have) + gratis email forward
cgi scripts( arbejder på at få det til at funke
remotet php scripts..

Der er ingen reklame på brugeres hjemmeside, og man får for tiden 5 mb, bliver nok lidt mere..

Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. april 2001 - 01:25 #3
for det første så fjern chart tingen..for uprof, efter min mening.
måske sqlle du gøre teksten til en pænere(den inde i midten).
ellers mangler der vel ikkke noget...altså du siger \"sådan en side\"...hvad  er så lige det? :o)....ikke noget...så længe du er tilfreds med det. .o)

/MN
Avatar billede dna Nybegynder
28. april 2001 - 01:26 #4
aaghhh! Hvorfor skriver du MIN ip på siden !? Jeg ved da godt hvad den er... det er da bare unødvendig information !?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. april 2001 - 01:29 #5
ved jeg ik, fik jeg lig elyst til dna:-)

Ved at sige \"sådan en side\" mener jeg

hvad skal der være på en hjemmeside hosting side..

hvad mangler der osv

+ nogle gode ider måske

wil)
Avatar billede ewc2k Nybegynder
28. april 2001 - 07:33 #6
Elsker farverne, men din skriftstørrelse er for stor
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2001 - 10:21 #7
Det er en god ide, at integrere \"opretbruger\"-delen i designet, hvis du kan!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. april 2001 - 10:25 #8
det er lidt svært philip, da jeg bruger php på hele siden, undtagen på opret profil, og manageren

wil/
Avatar billede laserzap Nybegynder
28. april 2001 - 13:10 #9
ok..her er lidt hvad jeg synes:

Hold dig ti én slags skrifttype. Det ser ikke pænt ud med Times New Roman på forsiden også Verdana på de andre sider.
Dine overskrifter på siderne kunne godt være lidt mindre, jeg bryder mig ikke om store overskrifter.

Når man vil oprette en bruger, skal man først acceptere disclaimeren, når man så har trykket på Jeg acceptere betingelserne, åbner selve oprettelse formen i et nyr vindue.. er der nogen speciel grund til det ?!

6-7@13
Avatar billede laserzap Nybegynder
28. april 2001 - 13:11 #10
ti = til *sorry*
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. april 2001 - 15:59 #11
laserzap> grunden til det pop up vindue der kommer, er at hele min hjemmeside kører på php og mysql, men opret og manager kører i cgi, derfor:-)

wil/
Avatar billede laserzap Nybegynder
28. april 2001 - 18:41 #12
ok....:)
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2001 - 09:13 #13
Nu har jeg ikke så meget forstand på CGI, men kan du ikke lave om på det eller...?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
29. april 2001 - 13:45 #14
nej det kan man ikke bare lige:-)
leder godt nok efter et andet og bedre script til mine sider...noget med mysql helst
Avatar billede einstein_jr. Nybegynder
30. april 2001 - 08:53 #15
Siden er pæn og overskuelig.... dog har jeg ét lille problem. Hvor er de der remoted scripts?
Er det i members -delen af siden eller er det bar ik uploadet endnu.

Ellers en ganske glimragende side!
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2001 - 11:43 #16
Glimragende? *lol*
Et kryds mellem
Fremragende
og
Glimrende
Avatar billede cool-wil Nybegynder
30. april 2001 - 16:05 #17
De romotet scripts er ikke oppe at køre endnu, arbejder for tiden på at lave dem

tager lige nogle dage endnu:-)

wil/
Avatar billede dkcolossus Nybegynder
30. april 2001 - 22:42 #18
Hejsa! Der er lige det med ip-adressen. Det viker big-brother agtigt. Savner link til forside via logo øverst tv. Link til Andys.dk og nye links virker ikke.. glæder mig til at se mere.

Thomas
Avatar billede cool-wil Nybegynder
30. april 2001 - 23:56 #19
dkc> som sagt opdatere jeg siden hele tiden, disse ændringer du snakker om kommer op i løbet af ugen her:-)

jeg har tit brug for at få min ip at vide:-) så derfor er den der...
Avatar billede brandy Nybegynder
01. maj 2001 - 18:20 #20
cool-wil-->Jeg synes oxo den side er kanon feeeeed! ;-)

Desværre er jeg ikke rigtig i stand til at give den karakterer...

[Brandy]
www.andys.dk
Avatar billede yaief Nybegynder
06. maj 2001 - 12:45 #21
Øh! LOL - mp2,mp3,asp,warez,porn - er filer man ikke må uploade. ASP - som i Active Server Pages?? :-D HaHa, det virker da ellers noget mere \"uskyldigt\" og fortjener måske ikke at blive sat i bås med de \"hårde drenge\" :-D
Ellers en ganske ok side - godt tilbud lyder det til - den fortjener bare et lille communiy så. Held og lykke!
Avatar billede brandy Nybegynder
06. maj 2001 - 13:01 #22
Hehe...*gg* - jeg har på fornemmelsen at det bliver rettet.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
08. maj 2001 - 16:43 #23
Jeg har lidt problemer med siden for tiden, men ikke noget jeg ikke selv kan løse, men selve usersys kommer op igen i løbet af idag...

wil/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
12. maj 2001 - 15:50 #24
Nu er det nyeste usersys oppe..
features:
Upload af filer
10 mb plads
cgi og php understyttelse
Counter
gæstebog
forum
Ret info/glemt password
login/logout
Users ligger på users.theroom.dk/navn
og nyeste domæner man oxo kan ligge på hedder
www.midimplant.dk
www.talkzone.dk
www.cool-web.dk
( disse domæner er dog ikke helt færdige endnu..

Arbejder på egen sms sender til brugersites, subdomæner, bestillig af mere plads( koster 30 kr for 5 mb)
og endelig nogle lidt mere advancered fetures..

wil/

hvad syntes i??

finder i nogle fejl?

wil/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
12. maj 2001 - 15:54 #25
hovsa, der er oxo

Mappe oprettelse
Fil oprettelse( til den online html manager)

osv
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2001 - 15:08 #26
Mon ikke det er lukketid?!?
Avatar billede ducks Nybegynder
29. november 2001 - 16:08 #27
kanon flot seit vær stolt af den