Avatar billede tumebone Nybegynder
28. april 2001 - 00:15 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

xp????

jeg vil bare vide om der er nogen der har prøvet windows XP???
har i dårlige eller gode oplevelser????
kun seriøse svar!!
på for hånd tak
henrik
Avatar billede fcbayern Nybegynder
28. april 2001 - 00:18 #1
Ville gerne teste den. Hvor kan den hentes?
Avatar billede okay Nybegynder
28. april 2001 - 00:26 #2
den kan ik hentes...du skal købe beta versionen !
Avatar billede fcbayern Nybegynder
28. april 2001 - 00:27 #3
hvor kan den købes...kr??
Avatar billede vladimirr Nybegynder
28. april 2001 - 00:30 #4
okay -> Du kan kun blive betatester,hvis du er indbygger i USA eller Canada. !
Avatar billede fcbayern Nybegynder
28. april 2001 - 09:00 #5
hæhæ.....sikke mange amerikanere og canadiere der er på Eksperten.dk :-)
Avatar billede tkirk Nybegynder
28. april 2001 - 12:42 #6
Hehe :)

Windows XP BETA 2 2462 er leaked på diverse Warez sites, men det anbefales ikke at prøve den, selv om den måske er mere stabil end hvad Windows 2000 er, allerede i BETA-stadiet.
Avatar billede pro_tech Nybegynder
02. maj 2001 - 17:28 #7
Windows XP beta 2 har jeg testet og den kører kanon godt finder alle drivere osv. men skal du spille eller bruge et antivirus program fuck´er det for vildt ...
Dvs WinXP kan ikke køre norton antivirus 2000 og diverse spil....Men der kommer jo nok en del opdateringer ....
Avatar billede vipez Nybegynder
05. maj 2001 - 01:27 #8
XP, 3321, ser pænt ud, kører pænt, supporter grimt ... iflg mine kilder..
Avatar billede xpfreak Nybegynder
10. maj 2001 - 22:24 #9
bare lige en lille oplysning så windows xp godt køre norton man skal bare lige hente en lille update på deres hjemmeside...:-)
Avatar billede resten Nybegynder
16. juli 2001 - 23:34 #10
hej xpfreak hvor kan man hente den update så man kan køre xp med norton
Avatar billede tyller Nybegynder
25. juli 2001 - 17:02 #11
Hos slageteren Bent skæg..................
Avatar billede resten Nybegynder
17. august 2001 - 11:51 #12
xp er det bedste styresystem jeg hidtil har prøvet bare mediaplayeren 8,0 er en revolotion den kan convetere mp3 til wave og omvendt og der er en firewall i xp der er kanon god og den har selv et brænder program
Avatar billede adagio Nybegynder
20. august 2001 - 19:21 #13
Jeg har også lige fået xp installeret i går, og ummidelbart er jeg meget glad for den (jeg har dog stadig win me på en anden HD vis noget skulle gå galt). XP er mere stabilt en andre windows ud fra var jeg har testet, da det er utroligt nemt at bare lukke det program ned som giver problemer, istedet for at lukke hele computeren ned.
XP gør det også meget lettere at opsætte lan og internet (installeringen af drivere har jeg ikke bemærket nogen forksel i), men det tog kun 5 min at opsætte internettet (Jeg har Stofanet og det plejer at tage flere timer at få til at virke, af en eller anden grund).
Og oven i købet af alt det andet, så er det også blevet kønnere at se på, vis du kender program \"Window Blinds\", så er det også inkluderet (dog har jeg ikke oplevet de fejl som \"Window Blinds\" giver

Men selvfølgelig, så er dette kun set ud fra at jeg kun har haft det i 24 timer :)
Avatar billede adagio Nybegynder
20. august 2001 - 19:22 #14
og ja, mediaplayer 8 styrer bare vildt :)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
20. august 2001 - 19:26 #15
Du kan købe Windows XP Professional 180 dages Preview Program for 20 kr hos Zitech www.zitech.dk
Avatar billede adagio Nybegynder
19. september 2001 - 12:54 #16
Ikke for noget, men både mit svar og Resten\'s svar var da mindst lige så seriøst som vipez svar