Avatar billede sivasli Nybegynder
28. januar 2006 - 11:45 Der er 3 kommentarer

iPod Shuffle

Heej, jeg håber virkelig i kan hjælpe.

Jeg har en iPod Shuffle, da den blev købt medfølgte der nogle sange/mp3 som bare var  reklame. Jeg ville gerne have dem slettet fra iPod'en og istedet sætte mine egne sange / mp3'er i.

Hvordan gøre jeg det?

*Altså jeg har stikket iPod'en ind i USB - stikket på computeren.
så popper en vindu' op. hvor jeg kan se hvad der er på ipod'en, men det med reklamerne kan jeg ikke se altså de sange der var i , i forvejen. Hvordan kan det være ? Øhm.. jeg bruger filtypen - mp3-MP3-lydfil (mp3) bruger jeg. Men afspille ville den ikke når jeg altså har gemt den på ipod'en også ville høre !!
Avatar billede killifish Nybegynder
28. januar 2006 - 12:44 #1
Du skal bruge iTunes til at flytte musik til din Shuffle. Installér iTunes. Når du så sætter din Shuffle til computeren dukker der en speciel playlist op i iTunes, og der kan du så kopiere sange over til din Shuffle.

Altså: Indsæt den cd som fulgte med din iPod og installér softwaren.
Avatar billede sivasli Nybegynder
28. januar 2006 - 15:34 #2
Tak mange tak , jeg prøver nu at download'e iTunes , jeg tænkte på om det var derfra man satte musik ind på iPod'en men nu har jeg fundet ud af det, takker .. ;D Prøver iTunes ! Husk hvis du har brug for hjælp på et tidspunkt ville jeg være venlig og prøve at hjælpe dig !!!
Avatar billede killifish Nybegynder
28. januar 2006 - 15:42 #3
Det ville være endnu bedre hvis du accepterede mit svar. :o)

Du skal både have iTunes og iPod software. Derfor er det nemmest hvis du blot bruger den cd som følger med din Shuffle. Der bliver begge stykker software installeret.