Avatar billede 24u Juniormester
28. januar 2006 - 03:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke uploade billeder i programmer?

Hey.

Jeg har et problem med min ie.. jeg har en phpfusion side, hvortil jeg ønsker at uploade billeder..
Jeg har så billederne i den rette størrelse og format, og ønsker at uploade dem.. efter jeg har oprettet galleri, vælger det galleri den skal insætte billedet i og vælger billede.. så trykker jeg "indsæt billede" og der kommer en "siden kan ikke vises.. fejl....." hvad er der galt???

Jeg kan godt uploade og div fra andre pc'er.. men ikke min egne??
Har spurgt på php fusion's forummer, på både den danske og den engelske, men ingen lader til at kende noget til det.. de spørger bare om man har chmod'det de og de filer, og det har jeg.

Grunden til at jeg ikke tror det er i phpfusion fejlen er, er også pga. at jeg heller ikke kan uploade billeder på qxl's auktions side..

Er så ret sikker på det er en sikkerhedsbestemmelse i IE eller noget i den stil.

Meget gerne hjælp fra en der ved noget om det ;o)

-24U-
Avatar billede screem_brille Novice
28. januar 2006 - 03:03 #1
har du prøvetog slette temp internet filer ? og cookies ? og evt tilføje siden til trustet sites ?
Avatar billede 24u Juniormester
28. januar 2006 - 04:15 #2
Ja,ja og nej.. prøver lige det sidste.
Avatar billede 24u Juniormester
28. januar 2006 - 04:19 #3
Nej virker ikke.. stadig "siden kan ikke vises"
Avatar billede 24u Juniormester
29. januar 2006 - 17:09 #4
Hallo ???
Avatar billede screem_brille Novice
29. januar 2006 - 17:14 #5
har ikke lige et bud desværre ;/

det skulle da lige være at de ikke ahr samme service packs / hotfixes installeret ?
Avatar billede 24u Juniormester
30. januar 2006 - 21:48 #6
Njaa.. ved ikke.. hvordan retter man så det?
Kan sagtens fra andre pc'er?? alle servicepacks er installeret..

-24U-
Avatar billede 24u Juniormester
28. april 2006 - 00:32 #7
Hep igen.

Det er her stadigvæk.
Problemet er jo at det ikke er med php fusion.

Problemet er at det er min pc der ikke kan uploades fra.. jo.. ftp, men ikke http.
Jeg har prøvet firefox og ie 6.xx og nu også 7.xx

Mon det er routeren der driller?

-24U-
Avatar billede 24u Juniormester
02. marts 2008 - 20:43 #8
Smid lige et svar screem.. vil ikke høre at jeg tager mine egne point.

-24U-