Avatar billede ismand Nybegynder
27. januar 2006 - 22:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Klar til afgang. Skal du med ?

Hej alle i Eksperter,

Da jeg er ved at opstarte en ny virksomhed med mange spændende muligheder søger jeg mennesker jeg kan arbejde sammen med for at styrke virksomhedens fremtid.

Virksomhedens primære arbejdsområder:
- Systemdesign
- Systemudvikling
- Hardware support/reparation
- e-support (live)
- Nichéprojekter / Nyudvikling
- Salg af eksisterende løsninger

På nuværende tidspunkt er gælder følgende for virksomhedens fremtid: "The sky is the limit". Men i samarbejde med dig og vores kunder håber jeg på at vi kan skabe en base for en virksomhed der vil eksistere langt ind i dette nye århundrede.

Jeg vil ikke give gyldne løfter, men der bliver naturligvis udbetalt løn for det arbejde der udføres.

Har du styrken, innovationen, gå-på-modet og tiden til at arbejde på virksomheden i fremtiden, så ser jeg gerne dig som partner på et senere tidspunkt.

Har du interesse, så skriv endelig.

steffen@jaques.dk
Avatar billede screem_brille Novice
27. januar 2006 - 22:12 #1
hardware reparetion/supprort er jeg med på, desing og salg er ikke mig ;)
Avatar billede ismand Nybegynder
28. januar 2006 - 01:29 #2
screem_brille: jamen så drop mig endelig en mail eller add mig på msn: swj@pay4friends.dk
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 08:50 #3
Kunne måske overtales til hardware reparetion/support

Synes dog det givet et amatøragtigt indtryk, at din præsentation er fyldt med tastefejl :(
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 09:05 #4
givet = giver
Avatar billede pixar13 Nybegynder
28. januar 2006 - 09:41 #5
Haha, gør det ikke ondt at skyde sig selv i foden huset? ;) ;)
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 12:20 #6
pixar> rettede jeg ikke indlæget?

Ser du nogensinde et jobopslag som ikke er skrevet korrekt?
Det giver da et langt bedre indtryk af et givent firma :D
Avatar billede huset Praktikant
01. februar 2006 - 08:40 #7
Har opretter mere brug for support eller kan tråden lukkes?
Avatar billede ismand Nybegynder
04. februar 2006 - 12:11 #8
huset: jeg får stadig henvendelser!
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 12:12 #9
Måske skulle du fortælle det kræver man selv invistere penge for at blive en del af konceptet
Avatar billede ismand Nybegynder
18. august 2006 - 10:12 #10
.