Avatar billede danny_k Nybegynder
27. januar 2006 - 14:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trådløst netværkskort får mi blæser til at køre hele tiden

Hver gang jeg tænder for mit trådløse netværkskort begynder min blæser at køre. Jeg har på fornemmelsen at det har noget med driveren at gøre, men jeg kører med den seneste opdatering, som jeg installerede  da netværkskortet var ustabilt.
Kan nogen hjælpe mig?

Jeg har en zepto 4200(lækker forresten) centrino M 1.6GHz
Avatar billede cheeses Nybegynder
29. januar 2006 - 12:05 #1
det problem har jeg aldrig hørt om før. Jeg har selv en Zepto 4200 og har aldrig haft den slags problemer. Det kunne got være du skulle tage at kontakte Zeptos support afdeling.
Hvis det ender med at den skal til reperation så sender de dig en fragt seddel så det ikke koster dig noget. Du kan prøve at sende en mail til dem på: Support@zepto.dk
Avatar billede danny_k Nybegynder
21. marts 2006 - 09:05 #2
Længe siden men...
Jeg opdaterede min driver til det trådløse netkort. Så gok det fint igen :-)