Avatar billede sigski Nybegynder
27. januar 2006 - 12:59 Der er 6 kommentarer

Norton popup killer - hvordan tilføjer man en side?

Hej,

Har en kunde der ikke kan logge på vores system pga hans Norton Popup Killer. Han vil helst undgå at slå den helt fra. Derfor søger jeg en online beskrivelse af hvordan han tilføjer vores domæne til listen over "accepterede" domæner. Har selv søgt og søgt...

Men hvis nogen af Jer herinde selv har det omtalte program, kunne det være lækkert med en lille trin for trin guide. Så kan jeg ringe til ham og sige hvad han skal gøre.

På forhånd tak
Avatar billede trekkies Juniormester
27. januar 2006 - 19:22 #1
Undskyld ventetiden.

Hvad hedder Norton helt præcist, jeg tænker på f.eks. Norton Internet Security?
Hvilken version har din kunde?

Jeg har 2004, der kan man nemt sætte den op.

Hvis du kommer med de 2 oplysninger, så er jeg sikker på at jeg kan hjælpe dig og din kunde.
Avatar billede sigski Nybegynder
29. januar 2006 - 11:46 #2
Hej,

tak for svaret. Kan du guide mig gennem 2004. Er ikke sikker på hvad kunden har, men mon ikke din version ligner de andre en smule. Er ret sikker på han ikke har en version før 2004. Kan jo ikke så godt ringe og høre her i weekenden ;)
Avatar billede trekkies Juniormester
29. januar 2006 - 12:23 #3
Hvis din kunde har Norton 2004, så skal han gøre følgende:
Åben IE (Internet Explorer) -> Øverst ude til højre er der et funktion fra Norton:
http://www.darkskies.dk/exp_billeder/norton1.jpg

Bed kunden om at fjerne begge flueben, det gøres ved at klikke på dem.

Billedet er fra Norton på engelsk, ved ikke hvad de forskellige ting hedder på dansk.
Når begge flueben er fjernet, så skulle han gerne få adgang.

Jeg kan godt lave en lille demo af det som jeg lige har skrevet, så skriv hvis du eller kunden ikke forstår hvad jeg mener.
Avatar billede trekkies Juniormester
01. februar 2006 - 08:46 #4
Virker det nu?
Avatar billede sigski Nybegynder
02. februar 2006 - 18:27 #5
Beklager jeg ikke lige har svaret. Men Ja det virker.

Kunden opdagede at han slet ikke havde Norton men Yahoo blokker ;)Han fandt så selv ud af det ;)

Smid en kommentar som et svar, så skal du få point.

Tak for hjælpen
Avatar billede trekkies Juniormester
03. februar 2006 - 21:32 #6
Du tager bare pointene tilbage :)