Avatar billede sciech Nybegynder
27. april 2001 - 21:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside

jeg er pis off på nokia derfor vil jeg gerne lave en hjemmeside der har noget med unlock at gør er der nogen der kan hjælpe mig.
f.eks. html har jeg ikke rigtig forstand på eller/og opsatning af en site. hvis i kender nogen steder hvor jeg kan få hjælp til det.

kan i skrive til sciech@sol.dk
Avatar billede sciech Nybegynder
27. april 2001 - 21:13 #1
når dette er kun til hjælp er der ingen point i det, det var bare en fejl at der står 30 point.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. april 2001 - 21:15 #2
eksperten er netop til disse spørgsmål, og derfor burde der nok være point, blandt i det ikk
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 21:19 #3
Avatar billede sukos Juniormester
27. april 2001 - 21:31 #4
Hvis du har word installeret på din maskine kan du jo bruge html-værktøjslinien i stedet for den normale, og så sidde der og lave dine sider.

Pointene er ellers gode nok!
Avatar billede kld Nybegynder
28. april 2001 - 21:03 #5
Hvad er problemet. Skal jeg opsætte en hjemmeside eller vil du gerne hvordan du laver en???
Avatar billede sky-net Nybegynder
09. juni 2001 - 11:28 #6
jeg vil godt hjælpe dig vis jeg må få en sponsor på dit website alser så får jeg da også lidt ud af det du skal ikke give noget for det send en e-mail vis du er intersert min E-mail er Dj-jackson@e-mail.dk
Avatar billede sky-net Nybegynder
11. juni 2001 - 15:23 #7
jeg vil godt hjælpe dig vis jeg må få en sponsor på dit website alser så får jeg da også lidt ud af det du skal ikke give noget for det send en e-mail vis du er intersert min E-mail er Dj-jackson@e-mail.dk
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
23. juli 2001 - 13:00 #8
hvad med at bruge frontpage express der følger med windows ? meget simpel men kan dog bruges. Som et lille + kan du bruge en html editor hent programmet 1st page her http://www.evrsoft.com/download/
Den efter min mening fedeste html editor, og så er den gratis. Håber dette var en hjælp