Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
26. januar 2006 - 23:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

üsb 2,0 virker ikke

enheds håndtering  vise jeg har en  USB controller  med (?)    og alle min usb prote kører 1,1  :S  nogen der har en  ide til hvad  det  kan være  ??

bundkortet  er  Intel D865GLCL    :D  og bios  er  højhastigheds usb tilsluttet
Avatar billede donby Nybegynder
27. januar 2006 - 00:00 #1
har du installeret windows service pack?
Avatar billede mrrius Nybegynder
27. januar 2006 - 01:48 #2
du skal lave en windows opdate , så får du den. gamle windos 9x er en lille fil , på de andre får du den med servicepcks du donsloader
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
02. april 2006 - 13:37 #3
:S virker ikke
Avatar billede overclockdk Nybegynder
02. april 2006 - 13:39 #4
Du skal blot fjerne den, og dernæst smider du din driver cd i eller winxp cd i trykker på opdater knappen "lille pc ikon" den vil så fortælle dig at der er ny hardware og så sku den gerne klarer resten selv :D ellers siger du lige til ik ?