Avatar billede ahara Nybegynder
26. januar 2006 - 23:13 Der er 2 kommentarer

Drivere til Amilo A

Hej

Jeg søger drivere (skærm mm.) til min Amilo A Amd 2000+ bærbare pc. Nogen der ved hvor jeg kan finde dem?

På Fujitsu Siemens hjemmeside kan jeg indtaste serienummer (SNR = 3664160886) og så burde den finde drivere til min hardware men det sker bare ikke.

Tak
AHR
Avatar billede donby Nybegynder
27. januar 2006 - 00:10 #1
Avatar billede ahara Nybegynder
04. februar 2006 - 18:00 #2
Jeg får en besked ved at bruge dette link på at jeg har de nye drivere på en cd. Det har jeg så heldigvis, men hvor kan jeg finde dem hvis CD'en f.eks. bliver ridset?