Avatar billede clauso1409 Nybegynder
26. januar 2006 - 21:01 Der er 3 kommentarer

Hjælp til stregkode scanner

Jeg har anskaffet en stregkode scanner til mine dvd film, og troede jeg bare lige kunne bruge den...
Den scanner fint min stregkode og siger bip som den skal, MEN der kommer intet på skærmen overhovdet nogle der har en god ide her eller en løsning.
Scanneren er en metrologic ms951 med rs232 modul på og mit tastetur er et bluetooth samt jeg bruger win xp pro
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 21:03 #1
hvad vile du have skulle komme frem på skærmen ? prøv istedet for at åbne et notepad dokument og scan igen.
Avatar billede strickie Nybegynder
26. januar 2006 - 21:09 #2
Stregkode er heller ikke bare stregkode.
Der findes en god sjat stregkoder derude, så kan din stregkode læser læse den type som er på DVD film?
Der er nok en god chance for at du har fat i en rigtig en, men man ved aldrig.
Avatar billede clauso1409 Nybegynder
26. januar 2006 - 21:38 #3
Det jeg vil have på skærmen er tallene i den stregkode der er bag på dvd film, og den kan læse dem, der sker heller ikke noget når jeg åbner notesblokken og scanner der.