Avatar billede jpkn Nybegynder
26. januar 2006 - 14:54 Der er 2 kommentarer

Lydkort forbinde med surround anlæg

Jeg har et ST Lab PCI-SCVT1721 lydkort i min pc og dertil skal jeg have tilkoblet et X-530 Logitech Surround anlæg. Er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg forbinder disse 2 enheder.
Avatar billede mrrius Nybegynder
31. januar 2006 - 02:23 #1
sorround anlæget , kan du forbinde på flere måder.
Du kan bruge en alm stereo stik og forbinde med, eller du kan bruge samtlige udgange fra lydkortet og tilslut til 5.1 indgangen på souround anlægget. du måske også bruge digital udgangen , lysleder.
Avatar billede mrrius Nybegynder
31. januar 2006 - 02:24 #2
Du bestemmer i software til lydkortet, om det skal sendes i stereo eller soround