Avatar billede thgeja Nybegynder
26. januar 2006 - 09:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering af mail mellem bærbar og stationær computer

Hej,

Jeg har en bærbar og en stationær computer, hvor jeg kører win XP og outlook.

Er det muligt at synkronisere mails mellem disse uden at lave back-up filer og uden at have en exchange server?

Mvh.

Thomas
Avatar billede thgeja Nybegynder
29. januar 2006 - 20:50 #1
Virkelig ingen der ved de her?
Avatar billede espersen Novice
30. januar 2006 - 13:09 #2
et spørgsmål, der har været oppe flere gange - uden at jeg før selv har set et svar på det.

Prøv at tjekke denne - ser bestemt ud til at være en løsning:
1. : http://pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=6238
kan hentes her: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=e0fc1154-c975-4814-9649-cce41af06eb7&displaylang=en
Avatar billede espersen Novice
08. februar 2006 - 09:13 #3
kaster et svar i tilfælde af det kunne bruges
Avatar billede thgeja Nybegynder
08. februar 2006 - 09:43 #4
Hej Espersen,

Har ikke haft tid til at prøve endnu, men så snart jeg har gjort det, vender jeg tilbage.

thx

Thomas
Avatar billede espersen Novice
08. februar 2006 - 14:32 #5
helt ok - er spændt på at høre nærmere !