Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 15:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DVD skive

Hej alle eksperter! (:

Er der nogen er jer der ved hvilken type DVD skive man skal bruge for at brænde en film ned fra sin PC, sådan at man kan se den på en normal DVD afspiller?

På forhånd tak! :P

Mvh.
Niklas Nedergaard
/Mobilmedia.dk
Avatar billede boxer Nybegynder
25. januar 2006 - 15:35 #1
Det er lidt afhængigt af din DVD afspiller, men de fleste afspillere er mest kompatible med DVD-R

Læs lidt om DVD medier her:
http://www.recordere.dk/artikler/artikler.asp?content=http://www.recordere.dk/artikler/anmviewer.asp?a=13&z=3
Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 15:46 #2
Og det mener du at det godt kan afspille på en DVD? (: Og skal man egentlig lave filmen om til DVD eller er det ikke nødvendigt?

Mvh.
Niklas Nedergaard
Avatar billede boxer Nybegynder
25. januar 2006 - 15:59 #3
Jo, filerne skal næsten altid konverteres til DVD format. Det kommer lidt an på om din DVD afspiller kan afspille AVI filer.

Hvis du har behov for at konvertere er WinAvi det bedste program til dette:
http://www.winavi.com/en/video-converter/video-converter.htm

P.S.
Jeg bruger selv + skiver og min afspiller kan sagtens afspille dem, men det er der andre der ikke kan.
Du har intet at tabe ved at bruge - skiver. Så dem synes jeg du skal bruge.
Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 16:04 #4
Det er i orden.. ''Endnu'' tak boxer! :)
Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 16:05 #5
Gå ind på MobilMedia.dk <- Har jeg lavet sammen med min fætter! :P haha..
Avatar billede boxer Nybegynder
25. januar 2006 - 16:09 #6
Velbekomme :o)

Den side ser helt fin ud.
Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 16:17 #7
Hehe.. Mange tak! :)hehe..