Avatar billede jacobf Nybegynder
25. januar 2006 - 10:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Aktivere Ntbackup på SBS2003 fra workstation

Jeg har et lidt specielt spørgsmål her. Der ønskes en løsning hvor en bruger fra sin workstation kan starte ntbackup på en SBS2003 server. Det specielle er, at dette gerne skal foregå udenom Remote Desktop.

Jeg forestiller mig et bat-script eller lign.
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
30. januar 2006 - 10:22 #1
Avatar billede jacobf Nybegynder
10. februar 2006 - 17:03 #2
Det er bare generel brug af ntbackup, så vidt jeg kan se. Ikke rigtig brugbart for mig desværre.
Avatar billede jacobf Nybegynder
28. maj 2007 - 22:02 #3
Jeg lukker hermed spørgsmålet. Løsningen blev at en backupbruger loggede på med fjernskrivebord.