Avatar billede elefantspidsmus Nybegynder
25. januar 2006 - 09:47 Der er 1 kommentar

forbindelse af trådløst og ikke-trådløst netværk

hej. Jeg er normalt mac-mand men har fået til opgave at sørge for, at trådløst og ikke trådløst netværk i et kontor fungerer sammen for pc'er. Det skal også siges, at den trådløse sender er en Airport Express.
Hvis man forbinder alle med netkabler og går via ethernet, går det fint, blot arbejdsgruppen er valgt og mapperne er delt rigtigt. Det går i øvrigt også fint mellem macs og pc'er. Og pc'erne har det også fint med en mac trådløs station, som jo i øvrigt er koblet til den sammme hoved-router som alt det andet.
Any suggestions? selvom jeg må indrømme, at jeg ikke er voldsomt specifik med mit spørgsmål.
v.h. Morten Hansen, Kbh. Medieskole
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2006 - 09:56 #1
Efter og have læst dit spørgsmål er jeg faktisk i tvivl om hvad dit reele problem  er men jeg prøver

Den trådløse acess point har den samme ip numre som resten af netværket incl dns og gateway ?