Avatar billede jollyjumper Nybegynder
25. januar 2006 - 08:41 Der er 4 kommentarer

Kørselspenge

Jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med at lave et "kørselspenge-excel ark" ?
(1) Hvor jeg kan se hvilke dage jeg har været der.
(2) Hvor mange km hver vej.
(3) Også får jeg vist 1 kr pr. km.

Og der er træning i hverdagene ( tirsdag og torsdag indtil videre ) og kamp i weekenden.

Også om man kunne lave en kolonne over hvilke slags kamp der bliver spillet i weekenden..

Eller hvis i har nogle ideer bliver jeg glad...
Tak
Avatar billede b_hansen Novice
25. januar 2006 - 08:57 #1
Luk lige nogle af dine gamle skoleopgaver først!
Avatar billede jollyjumper Nybegynder
25. januar 2006 - 09:03 #2
ok det er gjort - igang med.. men det her er til mit fodbold
Avatar billede jollyjumper Nybegynder
25. januar 2006 - 09:08 #3
Så..........
Avatar billede gammer Nybegynder
25. januar 2006 - 22:34 #4
Du kan evt. prøve det ark her:
http://hjem.tele2adsl.dk/julcamia/BEFORDRINGSREGNSKAB.xls

Arket er lavet til at holde styr på et befordringsfradrag, og kan måske bruges uden videre.

Men med lidt tilretninger kan du måske få det til at opfylde dine specifikke krav.