Avatar billede jewler Nybegynder
24. januar 2006 - 21:01 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Hvad gør jeg nu?

I december købte jeg mus & tastatur (Logitech MX5000). Jeg kunne dog ikke få sættet til at fungere og kontaktede derfor Logitechs kundesupport. De kunne fortælle mig at jeg ikke ville få sættet til at fungere, de ville sende et forlængerkabel samt en ny bluetooth device...så skulle det virke. Leveringstiden var en uge! Jeg har nu ventet snart i 3 uger og kontaktede derfor kundesupporten igen. De kunne nu fortælle mig at det ikke var sendt, for sættet ville heller ikke fungere med de nye dele!!!
Jeg spurgte hvad jeg så skulle gøre?: "nedgradre din Windows XP servicepakke 2 til Windows XP med servicepakke 1, så kommer sættet til at fungere." lød svaret!! Jeg skal da ikke ud og investere i en ny/gammel Windows for at få et Logitech produkt til at fungere. Supportgutten foreslog mig også at jeg kunne sælge sættet til en med servicepakke 1. Tak for rådet Logitech!!!

Hvad bør jeg nu gøre? Jeg kan vel ikke levere sættet tilbage hvor jeg købte det - eller hvad?
Hvordan kan Logitech slippe afsted med at give Windows XP sp2 skylden?
Håber I kan hjælpe - Takker.
Avatar billede sadiq Nybegynder
24. januar 2006 - 21:15 #1
Jeg syntes helt sikkert at du skulle levere varen tilbage. SP2 har intet med fejlen at gøre det er deres vare der defekt. Øh tror jeg da. Men du kan også bytte den og se om det andet sæt virker. Hvis det nye sæt ikke virker så skulle du returer den vare du har byttet og få pengene tilbage. Så kunne du købe et nyt sæt fra et andet firma F.eks http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=134090 for 827kr men du kan self finde en der er biliger på http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=43&Parent=&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=&Equal159=&True6142=&Trueval6142=42108&True7226=&Trueval7226=45636&True27414=1&Trueval27414=105994&Direction521=2&Sorted521=&Equal654=&True6143=&Trueval6143=42110&True8863=&Trueval8863=62082&Submit.x=20&Submit.y=3
Avatar billede pinball Nybegynder
24. januar 2006 - 22:12 #2
returner skidtet
Avatar billede off-line Nybegynder
24. januar 2006 - 23:44 #3
Du har fået en uforskammet behandling. I december 2005, var SP2 standart på Windows,
derfor er det rimeligt at forvente, at musen virker på den.
Du har bestemt krav på, at levere musen tilbage, hvis de ikke kan give dig en som
virker. Ellers henvend dig til forbrugerrådet.
Selv vil jeg tage din ubehagelige oplevelse, som en forbrugeroplysning, og holde mig
fra Logitech produkter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2006 - 09:53 #4
Hvad mon logitech ville gøre hvis den kunde der ringede ind havde en fuld XP cd med integreret SP2???
Forære ham en CD med SP1???

nej du - den forklaring holder ikke vand og du har ret til at lade handlen gå tilbage!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2006 - 09:54 #5
"Selv vil jeg tage din ubehagelige oplevelse, som en forbrugeroplysning, og holde mig
fra Logitech produkter."

En drastisk beslutning på en træls sag, for Logitechs produkter fejler ikke noget - deres support gør!
Avatar billede off-line Nybegynder
25. januar 2006 - 12:02 #6
john stigers - En rimelig god service, er en så væsenlig del af et firma, at hvis
den mangler, er firmaet - efter min mening - ikke værd at handle med.
Desude ser man rigtig mange, her på E., Som har problemet med Logitech mussedrivers.
Også jeg har det problem, at curseren pludselig forsvinder ud af synsfeltet.
Avatar billede mrrius Nybegynder
25. januar 2006 - 16:23 #7
gå ned til den forretning , og fortæl sælger , at den keyb/mus han anbefalede dig , ikke fungerer. Fortæl ham hvad logiteck har fortalt dig (lyder mystisk , at den ikke skulle virke med sp2, jeg kunne bedre forstå det , hvis den ikke virker med sp1, ligesom mange harddiske ikke kan paratitioneres til over 130gb , uden sp2 (winxp)
men opgiv endelig ikke logitech, de lave rigtig gode ting.
Forlang at få byttet, fejlkøbet.
Avatar billede jewler Nybegynder
25. januar 2006 - 22:49 #8
Takker for jeres indlæg. Der er nu sket det fantastiske i sagen at sættet virker!!
Jeg prøvede at installere sættet på min kones pc....sjovt nok også med Win XP sp2 - og på den virkede det helt uden problemer (Men det kunne sættet jo ikke iflg. Logitech-supporten!!) Nå, jeg blev herefter sur og fjernede alt hvad der hed Logitech og bluetooth fra min egen maskine. Ny installering og vupti så var den der!!
Jeg aner ikke hvad der er gået galt. Men sættet fungere altså under Win XP sp2!!
LOGITECH JERES SUPPORT STINKER!!!....men sættet er ret lækkert!

Kan I ikke alle smide et svar så deler I alle pointene - tak!
Avatar billede off-line Nybegynder
25. januar 2006 - 22:53 #9
Jeg springer over, ingen point til mig.
Mern det var da godt du fik det til at virke, og du har ret i, at der er noget
galt med Logitech support.
Avatar billede pinball Nybegynder
25. januar 2006 - 23:23 #10
bare giv mig pointene for mit korte og simple svar *lol*
Avatar billede off-line Nybegynder
25. januar 2006 - 23:30 #11
superman - Det er sgu da helt til grin, at give dig point for det.

iewler - jeg synes, at du selv skal lægge et svar, og tage nogle point tilbage.
Avatar billede pinball Nybegynder
26. januar 2006 - 01:41 #12
var bare for sjov :/
Avatar billede off-line Nybegynder
26. januar 2006 - 01:48 #13
OK, du må åbenbart finde det mægtig sjovt:
http://www.eksperten.dk/spm/682737
Avatar billede jewler Nybegynder
26. januar 2006 - 08:56 #14
Så gør jeg det:-)