Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
24. januar 2006 - 20:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson K700i

Hej,
Jeg har en Sony Ericsson K700i og jeg undrer jeg over at jeg kun kan have ca. 35-40 beskeder i inbakke og sendte beskeder før den siger den er fuld ?? der står jeg har 18098 kb tilbage (jeg har i alt 32mb) og hvis jeg sletter alle beskeder så ændrer det ikke på det tal.. Hvad kan jeg gøre hvis der er noget jeg kan gøre? F.eks som at gemme beskeder på SIM-kortet har jeg fået at vide men jeg ved ikke hvor eller om man jeg ændre det..
Avatar billede enriko Nybegynder
24. januar 2006 - 22:17 #1
32 mb . det stammer fra din memory card som sidder på din tlf.

beskeder bliver gemt tlf men det undrer mig den siger at den er fuldt efter 40 beskeder.. jeg har en 3230 , jeg havde 70 beskeder  i indbakken den sagde ikke noget. Jeg slettede dem fordi tlf bliver en lille smule langsommere af den grund.

så din beskeder bliver gemt i tlf og jeg ved ikke om du kan gemme det på din memory card det tror jeg ikke du kan ,  memory card bruges primær til hvis du skal gemme noget billeder musik osv. Du kan sagtens overfør beskeder til memory card men først efter du har modtaget dem på din indbakke til tlf.
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
25. januar 2006 - 09:32 #2
Ja netop og jeg gider ikke side og overfører dem så kan jeg lige så godt slette men alligevel irriterende jeg har Telia Xpress så der ryger nogle beskeder frem og tilbage så skal næsten slette helen tiden føles det som om..
Avatar billede enriko Nybegynder
25. januar 2006 - 20:00 #3
som sagt så har jeg 3230, jeg sender også mange sms , og det gør tlf en smule sløvere så jeg plejer altid slette det efter 15 beskeder eller 20 .
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
21. februar 2006 - 13:19 #4
hf