Avatar billede 4b4 Nybegynder
24. januar 2006 - 17:19 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Billig fladskærm

Jeg står og skal ud og erstatte den gamle CRT skærm med en fladskærm.

Her er lidt af hvad jeg forventer:

17"
ok hurtig respons tid (spiller lidt spil.. wow) 8-12ms er ok.
skal kunne gå op i en opløsning på 1280*1024
Pixelgarenti

Hvad findes der på markedet? Vil helst ikke smide en bundegård ud på den, så hvad vil være det mest økonomiske korrekte køb i forhold til kvalitet/pris.

Købsforslag?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2006 - 17:21 #1
samsung laver hurtige skærme.

Vedr pixel garanti har det lige været i et forbruger program i radion at butikkerne skal tage skærme under garanti hvis der er pixel fejl .

visse producenter siger fx der skal være 3-4 eller flere prikker før de bytter men den går ikke iflg forbruger styrelsen.
Avatar billede istebjerg Nybegynder
24. januar 2006 - 17:24 #2
Avatar billede istebjerg Nybegynder
24. januar 2006 - 17:25 #3
Avatar billede istebjerg Nybegynder
24. januar 2006 - 17:28 #4
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=176531
;-) Så er der 3 at vælge i mellem..

/Istebjerg
Avatar billede huset Praktikant
24. januar 2006 - 17:44 #5
Jeg har lige købt denne
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=118842

Perfekt til spil,film og andre grafiske applikationer.

Denne model har ingen lag eller GHOSTNING
Avatar billede huset Praktikant
24. januar 2006 - 17:47 #6
Ghosting er et bredt dækkende ord og gælder som synonym for trailing, når man taler om LCD-displays

Se citat

A problem in LCD screens when tiny pixels creating the image take time to switch on and off and can't do it fast enough. The problem, widely recognized as the main drawback of LCD screens, is apparent in fast moving objects such as tennis balls, but even slower moving images get fuzzy.
Avatar billede huset Praktikant
24. januar 2006 - 17:48 #7
Avatar billede 4b4 Nybegynder
24. januar 2006 - 18:33 #8
Huset: burde du ikke bruge din egen tid på noget andet, end at fortælle andre hvad de skal gøre?

De spørgsmål venter næsten alle på at folk poster svar.. Måske du burde undersøge sagen før du begynder igen?
Avatar billede huset Praktikant
24. januar 2006 - 18:57 #9
Har undersøgt sagen og tror du selv på der kommer flere indlæg eller svar i tråde der er fra 2004!
Avatar billede 4b4 Nybegynder
24. januar 2006 - 22:32 #10
Underligt nok er det også lidt svært at lukke spørgsmål som folk ikke besvarer!.. måske du skulle "undersøge" igen.. eller hvad det nu er det er du gør..
Avatar billede huset Praktikant
25. januar 2006 - 08:11 #11
Så kunne du bede folk smide et svar eller smide et selv og lukke det

Tak for karma 4b4.

Support slut herfra fremover
Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. januar 2006 - 13:52 #12
Jeg har ikke givet noget karma til dig, så styr lige din brandert!

Support.. rofl!
Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. januar 2006 - 13:52 #13
1) Du svarer ikke på hvad jeg spørger om, ej hvad mine kriterier er 2) Du blabrer løs om noget du tilsyneladende ikke har tjekket ordentligt.. dårlig karma er faktisk på sin plads nu når jeg tænker over det...
Avatar billede huset Praktikant
25. januar 2006 - 13:55 #14
Du er velkommen
Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. januar 2006 - 14:05 #15
istebjerg: smider du et svar? Eneste der kom med bud som matchede mine kriterier.
Avatar billede huset Praktikant
25. januar 2006 - 14:31 #16
Underskriv nu din karma så alle kan se hvor denne kommer fra og hvordan du reagerer

Læser ikke spørgsmålet igennem, svarer ikke på hvad der bliver spurgt om, og anklager en uden at undersøge tingene først!

Jeg forsøger at hjælpe dig det jeg kan her

Afvist svar: huset

og så skal man finde sig i det fis!
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 15:13 #17
Håber du kan bruge en af de 3 skærme :-)

/Istebjerg
Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. januar 2006 - 16:01 #18
Prøver du at hjælpe? Bad om en 17" skærm (se mit spørgsmål.. har du åbenbart ikke gjort endnu) .. og så linker du til en 19"....
Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. januar 2006 - 16:02 #19
istebjerg: går efter samsung'n.. :)
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 16:42 #20
Godt valg.. :-)

/Istebjerg
Avatar billede mads-3 Nybegynder
09. februar 2006 - 17:18 #21
4b4 hva snakker du om? plaprer huset løs? dine "kriterier" er at du spiller lidt spil og en billig skærm
den huset foreslår er billig og god. det var sådan set dine kriterier

"Underligt nok er det også lidt svært at lukke spørgsmål som folk ikke besvarer!.. måske du skulle "undersøge" igen.. eller hvad det nu er det er du gør.."
læg dog selv et svar...

og det du accepterede var der 3 forskellige.. det er da bare forvirrende.
huset hjælper dig, du sviner ham til... tag det lige roligt
Avatar billede 4b4 Nybegynder
07. december 2006 - 13:59 #22
Mads-3: gentagelse!

Her er lidt af hvad jeg forventer:

17"
ok hurtig respons tid (spiller lidt spil.. wow) 8-12ms er ok.
skal kunne gå op i en opløsning på 1280*1024
Pixelgarenti