Avatar billede sadiq Nybegynder
24. januar 2006 - 16:11 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til at lave en computer med vankøling ?

Jeg vil lave en computer. Men det skal være med vandkøler. Er det noget jeg skal købe ved siden af ? eller får man det med kabinettet ? Hvor køber jeg det ? Hvordan Sætter jeg det i ?.

MVH Ahmed Sadiq

PS: Jeg vil meget gerne have links til sider der kan hjælpe mig med dette prosjekt. Jeg har nemlig aldrig samlet en computer selv.

Mange, mange gange tak på forhånd.
Avatar billede darth-domino Nybegynder
24. januar 2006 - 16:14 #1
Avatar billede darth-domino Nybegynder
24. januar 2006 - 16:14 #2
Avatar billede sadiq Nybegynder
24. januar 2006 - 16:36 #3
Undskyld men glemte lige om man kan gøre det uden en blæser ???
Avatar billede darth-domino Nybegynder
24. januar 2006 - 16:46 #4
Ja, men det smarteste er at gøre det MED en blæser på Radiatoren, da det køler extra ned... ellers skal du have en større radiator!

Men ok, den sidste vandkøling jeg kørte med var uden blæder, så JA det kan du godt!
Avatar billede sadiq Nybegynder
24. januar 2006 - 17:03 #5
Ok lige inden jeg acceptere dit svar kan du lige give mig et link til de sider hvor jeg kan købe en vandkøler uden en blæser eller et kabinet med vandkøler uden blæser ??
Avatar billede sadiq Nybegynder
24. januar 2006 - 18:37 #6
Er der ingen eksperter der kan hjælpe mig :'-( ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2006 - 19:10 #7
Avatar billede sadiq Nybegynder
25. januar 2006 - 14:50 #8
Jeg tror at jeg har sat mit spøgersmål i den forkerte kategori. så jeg lukker dette.

Men jeg havde eller håbet at der var nogle eksperteer der kunne hjælpe Mig.

Men Tak til john_stigers og darth-domino for deres forsøg.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2006 - 20:14 #9
Jeg ville normalt sige at det var ok - men når der ikke oprettes nyt spørgsmål, så er det pointmisbrug og anmeldes!
Avatar billede sadiq Nybegynder
25. januar 2006 - 22:53 #10
Undskyld john_stigers det forstod jeg ikke. Kan du sige det på dansk så en dreng på 14år kan forstå det ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2006 - 11:19 #11
"Jeg tror at jeg har sat mit spøgersmål i den forkerte kategori. så jeg lukker dette."

Hvor er det nye oprettet?
Avatar billede sadiq Nybegynder
26. januar 2006 - 14:55 #12
Tja.. Jeg har ikke oprettet et nyt fordi min onkel lige skal undersøge om man kan få et vandkøllet kabinet i Elgiganten eller nogle andre Elektronik butikker hvis de ikke har det så skal jeg no0k oprette et nyt emne. Jeg behøver vel ikke at oprette nye emner uden grund. Men undskyld jeg formulerede mig nok ikke godt nok da jeg lukkede emnet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2006 - 19:47 #13
Jeg ved ikke liiiige hvad mit link fejler, men lidt logik fortæller dig vel at du kan gå ind på http://asetek.dk og finde en forhandler af det jeg linker til...?????
Avatar billede sadiq Nybegynder
27. januar 2006 - 12:34 #14
Ja det gjoder jeg. Men jeg er ikke særlig god til englsk. Så min onkel undersøgte den lige og det var en hel computer og vi vil samle en computer helt fra bunden det var kabinet med vandkøler vi ville starte med men det kunne vi ikke finde. men så fandt min onkel noget vi kunne bruge på www.shg.dk og der har vi tænk os dat købe alt det vi skal bruge. Men tak for Dit link men det var ikke hel det jeg var ude efter. Men mit søgen er færdig tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2006 - 13:26 #15
ok :)