Avatar billede itmonster Nybegynder
24. januar 2006 - 13:14 Der er 12 kommentarer

Genstarter når der trykkes på luk !

Jeg har lavet en PC bygget over et ASUS bundkort (A8N-VM CSM) socket 939 som genstarter når der trykkes på knappen luk i windows. - er der nogen derude der kender en løsning ?
Avatar billede huset Praktikant
24. januar 2006 - 13:23 #1
start > kontrolpanel > strømstyring > advanceret

Under afbryder knapper står der angivet at

Når jeg trykker på afbryder knappen på min computer "luk computeren"
Avatar billede itmonster Nybegynder
24. januar 2006 - 13:34 #2
Tak for det hurtige svar - men jeg tror vi har misforstået hinanden.
Du ved når du lukker din pc ved at trykke på startknappen i venstre hjørne forneden i skærmen, så bliver du præsenteret af windows med 3 valgmulighder 1) annuller 2 Luk og 3) genstart, og det er her når der trykkes på luk PC'en genstarter
Avatar billede huset Praktikant
24. januar 2006 - 13:35 #3
Avatar billede itmonster Nybegynder
24. januar 2006 - 14:01 #4
ok - men hvordan gør jeg så det
Avatar billede huset Praktikant
24. januar 2006 - 14:07 #5
Avatar billede itmonster Nybegynder
24. januar 2006 - 18:00 #6
Jeg syntes ikke jeg kan se nogen steder at jeg får svaret ? - og det har tit undret mig hvorfor  jeg ikke kan se en tydelig markering ....? Jeg syntes jeg har fulgt opskriften på linket - men hvad er det lige der sker ved jeg ikke - jeg VIL have en god "Karma" og hjælpe andre (det plejer jeg da hver dag ...så !)
Avatar billede allanfo Praktikant
24. januar 2006 - 18:09 #7
Først og fremmest skal du ikke trykke på 'svar' når du skriver i dette spørgsmål. Det er forbeholdt dem der kommer med løsningen på dit problem. Kun hvis der ikke er nogen der kan hjælpe dig, skal du lukke spørgsmålet ved at lægge et svar selv, og acceptere det.
Avatar billede huset Praktikant
01. februar 2006 - 08:37 #8
Har opretter mere brug for support eller kan tråden lukkes?
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2006 - 07:44 #9
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2006 - 09:59 #10
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede itmonster Nybegynder
18. april 2006 - 16:44 #11
afsluttes hermed
Avatar billede huset Praktikant
18. april 2006 - 16:46 #12
du vil selv tage point fordi???