Avatar billede kens Nybegynder
24. januar 2006 - 11:43 Der er 4 kommentarer

"Back" No history

Hvem vil hjælpe ??

Jeg vil gerne have dette script til at virke som på "http://www.superbest.dk"

Hvad gør jeg forkert ?????

<html>
<head>
<title>min side</title>
<SCRIPT TYPE="text/javascript">
<!--
if (top != self)
top.location=self.document.location;
//-->
</SCRIPT>
</head>

<framese ..............
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
24. januar 2006 - 11:50 #1
Hvad er det du vil have den til at gøre? Skifte side, så tilbageknappen "ikke virker"?

Dette er hvad jeg fangede ved at være hurtig på stopknappen:

<html>
<head>
<meta HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1252">
<meta http-equiv="pragma" content="nocache">
<META http-equiv="Expires" content="Tue, 20 Aug 1996 14:25:27 GMT">
<title>SuperBest</title>
<META NAME="Description" CONTENT="Superbest">
<META name="keywords" content="superbest, super best">
<script language="JavaScript">
    browseName = navigator.appName;
    browseVer = parseInt(navigator.appVersion);
    //alert(navigator.userAgent)
    if ((browseName == "Netscape" && browseVer <5) || navigator.userAgent.indexOf("Mac") > - 1){document.location="bfejl.asp"};
</script>

<script Language="Javascript">
    //alert("virker...");
    //alert(window.screen.width + " x " + window.screen.height);
    if(window.screen.width == "800"){
        intWidth = 778;
        intHeight = 392;
        intMid = 482;
        intleft = 128;
        alert('Siden er optimeret til Internet Explorer 5.5+ med en opløsning på 1024 x 768 ');
        document.location = 'default.asp?intWidth='+intWidth+'&intHeight='+intHeight+'&intMid='+intMid+'&intleft='+intleft+'&ResWidth='+window.screen.width+'&ResHeight='+window.screen.height;
    }else{
        intWidth = 1002;
        intHeight = 544;
        intMid = 678;
        intleft = 161;
        document.location = 'default.asp?intWidth='+intWidth+'&intHeight='+intHeight+'&intMid='+intMid+'&intleft='+intleft+'&ResWidth='+window.screen.width+'&ResHeight='+window.screen.height;
    }
</script>
</head>
</html>
Avatar billede olebole Juniormester
24. januar 2006 - 12:38 #2
<ole>

På superbest.dk virker 'Back' knappen helt som vanligt. Eneste undtagelse er den allerførste side, hvor der er en redirect - alt efter skærmopløsning.
Med et par hurtige klik på 'Back', kommer man dog let forbi den første side og hen til den side, man kommer fra  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede kens Nybegynder
24. januar 2006 - 12:48 #3
Jeg har nok ikke forstået denne funktion !

Det eneste jeg ønsker er, at når en bruger anvender "Back" forbliver brugeren på min side som jo et frameset og derfor anser jeg det for en reload ??? er det helt i skoven ???
Avatar billede olebole Juniormester
24. januar 2006 - 13:13 #4
Brugeren skal naturligvis have lov til at bladre tilbage til den side, hvorfra han ankom til din side. Det kan du heldigvis ikke sådan pille ved  :)