Avatar billede bytebits Nybegynder
24. januar 2006 - 11:10 Der er 1 kommentar

Måling af internetforbrug

Hej

Jeg ønsker at droppe TDC fuldstændigt- incl. telefoni og skifte over til evt. forbrugsafregnet Stofanet.

Men inden da ville jeg gerne lige måle mit månedelige internetforbrug på mit TDC-flatrate abonnoment.

Er der nogle som kender et shareware program som kan måle mit forbrug?

På forhond tak
Avatar billede levithan Nybegynder
24. januar 2006 - 16:50 #1
du kan bruge bandwith monitor 2.0 fungere super man kan se daglig forbrug eller månedsforbrugt eller forbruget på et år. med statistik funktionen

http://www.networkingfiles.com/Monitor/BandwidthMonitor.htm