Avatar billede mr.gessle Nybegynder
09. november 1999 - 21:32 Der er 7 kommentarer

Hvordan er miljøet på datamatiker-uddannelsen?

Er her nogle datamatiker-studerende, som eventuelt kunne give en nyankommende studerende nogle gode råd med på vejen? Jeg har tænkt mig at søge ind i Vejle til januar og tænkte om nogle brugere herinde kunne fortælle om hvordan miljøet er på uddannelsen (socialt/fagligt) m.m?
Avatar billede qreg Nybegynder
09. november 1999 - 22:29 #1
Jeg er ikke selv studerende, men jeg har været over på skolen flere gange, og kender nogen der går der.

Så efter hvad jeg kan se/har fået fortalt er der et godt socialt sammenhold.....det var der i hvert fald mellem dem der var med til det netparty de afholdte her for et stykke tid siden.

Men som sagt jeg har ikke meget "in-sider viden"

Kim
Avatar billede brianc Nybegynder
09. november 1999 - 23:33 #2
jeg er ved at blive datamatiker og syntes at miljøet er meget godt der.
du får godt nok meget for men det må du så tage med. også skal du være god sprogligt for alt foregår næsten på engelsk
Avatar billede hirtshals Nybegynder
10. november 1999 - 08:55 #3
Datamatiker,
PÅ aften Åben uddannelse eller i dagtimerne
Avatar billede mr.gessle Nybegynder
10. november 1999 - 13:19 #4
Mine engelskkundskaber fejler nu ikke noget. Jeg mener datamatiker-uddannelsen i dagtimerne.
Avatar billede hirtshals Nybegynder
10. november 1999 - 14:41 #5
mr gessle >>> Jeg startede i August på Datamatiker åben uddanelse om aften, puha 4 år, det er hårdt ved siden af et fuldtids arbejde. Jeg startede lidt utraditionelt med 4. semester valgfag, for at "smage" på uddanelse. Faget Java /Web teknologi / Internet tjenester" Meget spændende man kommer ind på alt ved internet programmering, asp, html, javascript, css og java. Desværre er der ikke tid til mere end bar lige at smage på områderne.

Avatar billede mr.gessle Nybegynder
10. november 1999 - 15:26 #6
Jeg er nu ikke i tvivl om at uddannelsen er den rette for mig. Har været med lige fra starten og IT har altid været en stor hobby. Derfor har jeg lysten til at lære mere, men jeg havde alligevel betænkeligheder.

mr.gessle
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:11 #7
Lukketid -

/victor-1