Avatar billede xpertklas Nybegynder
21. januar 2006 - 19:50 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Problem ved backup

Jeg har et problem.. Er ved at lave en backup af en dvd men når den kommer til en bestemt fil kan den ikke rippe den og går fast.. jeg har prøvet med lidt forskellige programmer og har sgu givet lidt op lige nu.. Nogle der kan hjælpe...???
Avatar billede levithan Nybegynder
21. januar 2006 - 19:54 #1
Er cden meget risset?
Avatar billede xpertklas Nybegynder
21. januar 2006 - 19:55 #2
Nej, overhovedet ikke.. Har lavet backup før men nu driller det helt vildt
Avatar billede sardinen Nybegynder
21. januar 2006 - 19:59 #3
Har du prøvet at ribbe den over på harddisken med DVDfab decrypter?
Den hjalp mig sidst jeg havde det problem :-)
http://www.dvdidle.com/free.htm
Avatar billede xpertklas Nybegynder
21. januar 2006 - 20:01 #4
Med det program kan jeg da ikke smide filerne over på harddisken.. Det er egentlig det jeg har brug for.. Ikke at lave den om endnu..
Avatar billede sardinen Nybegynder
21. januar 2006 - 20:03 #5
Med DVDfab decrypter overfører du filerne til harddisken, jo.
Avatar billede sardinen Nybegynder
21. januar 2006 - 20:03 #6
Og de bliver ikke lavet om.
Avatar billede janius Nybegynder
21. januar 2006 - 20:04 #7
er det ikke lige det programmet gør - lægfger det på disken så man kan kopiere på en dvd efterfølgende???

DVDFab Decrypter is a simple version of DVDFab Express. It copies entire DVD movie to hard disk, and removes all the protections (CSS, RC, RCE, APS, UOPs and Sony ARccOS) while copying.
Avatar billede xpertklas Nybegynder
21. januar 2006 - 20:04 #8
Det er i gang nu.. Spændende at se om det kan tage den dumme fil
Avatar billede xpertklas Nybegynder
21. januar 2006 - 20:17 #9
Synes godt nok, at den bruger meget lang tid i forhold til hvad det plejer... Men det ud til, at den tager filen.. Den er ved den nu men den tager virkelig tid
Avatar billede sardinen Nybegynder
21. januar 2006 - 20:28 #10
Ja, det tager lidt længere tid, men hvis det virker, gør det jo ikke noget :-)
Avatar billede xpertklas Nybegynder
21. januar 2006 - 20:32 #11
Det har du ret i.. Sardinen lav lige et svar.. For hvis det virker skal du sgu ha nogle point
Avatar billede sardinen Nybegynder
21. januar 2006 - 20:41 #12
Behold du bare dine point - jeg samler ikke :-)
Go' Weekend :-)
Avatar billede xpertklas Nybegynder
21. januar 2006 - 20:52 #13
Jeg siger tak for hjælpen ¨så.. Også god weekeend til dig.. Men vil nu meget gerne give dig de point, men det bestemmer du jo selv:D
Avatar billede sardinen Nybegynder
21. januar 2006 - 20:54 #14
Læg du bare selv et svar og accepter, så du kan få lukket spørgsmålet :-)
Avatar billede xpertklas Nybegynder
21. januar 2006 - 20:55 #15
Det virker bare
Avatar billede sardinen Nybegynder
21. januar 2006 - 20:56 #16
Men sørg for at programmet er opdateret, så fungerer det bedst :-)